Ze krijgt om de week de Penny van opa en oma. En die leest ze van voor tot achter en dan nog wel tien keer. Het is een echt paardenmeisje.
Die happertjes maken zoek ik al maanden. Die had ik eigenlijk met 5/12 willen kopen. Leuk idee! Heb je voor mij een merk, website of winkel waar ze dat verkopen? Die kaarten van Jill klinken ook leuk.
En ineens weet ik zelf ook weer iets: een badlaken/handdoek met paarden erop. Dat is een regelrechte hit!
Mijn jongste van bijna 7 en een echte paardengek heeft een kleine Xoomy, de paarden variant. Was echt een hit en met vlagen nog steeds. 3doodler (te koop bij de hema), vinden ze hier ook heel leuk. Heeft mijn oudste van 9 gekregen maar de jongste kan er ook goed mee overweg. Is wel duurder dus iets om samen te geven. De navulling is 7,50. Mijn jongste vindt kleding met paarden erop helemaal geweldig. Bij Takko hebben ze vaak kleding met paarden erop en erg betaalbaar. Decathlon heeft ook wel wat.
Je hebt verschillende leuke van Djeco https://www.ilovespeelgoed.nl/djeco-origami-vogelspel-7096.html Deze site is ziwiedo wel een aanrader wanneer je dichter van fit soort dingen houdt. Djeco heeft veel leuke (niet standaard) knutselspullen Of deze: https://www.lobbes.nl/speelgoed/creatief-en-hobby/doeboeken/spelletjesboeken/detail/1540908-de-leukste-vouwspelletjes
I Haha, mijn favoriete sites! Ja, Djeco is super. Ik raad het hier ook iedereen aan, maar dat wordt hier in de buurt nauwelijks verkocht en ik wil mensen niet op (bezorg)kosten jagen. Thanks voor de linkjes naar de happers!
De Action had een tijd terug ook vouwsetjes liggen voor die happertjes, maar geen idee of ze ze nog steeds hebben...
Ik bener toevallig vandaag geweest. Ik heb ze niet gezien, helaas. Waar speelt jouw oudste veel mee, NiekeKris? En heb jij met twee meiden geen overload aan speelgoed?
Je zou kunnen kijken naar spellen van de drie magiërs, die zijn heel betaalbaar laatst bij de bruna ook nog gezien en toen waren er spelletjes van 10 voor 7.50 euro Is ze een echt meisje meisje anders is nagellak misschien wel leuk. Nieuw ketting of ringetje /oorbellen?
Nergens. Met de tablet en tekenen vooral en buitenspelen. En ze leest, zingt en danst graag. Heel af en toe speelt ze met Playmobil, Kapla of poppen/Barbies met haar zusje. Geen idee of we een overload aan speelgoed hebben. Ik vind het wel meevallen, mijn man niet. We vragen/geven bewust altijd niet extreem veel speelgoed, maar ook dingen voor hobby's (jongste krijgt dit jaar bv. nieuwe balletschoentjes van opa en oma) en boeken ed. En knutselspul, want dat gaat af en toe tenminste nog op. En vaak vragen we/ze ook wel een spel. En de oudste oorbellen.
Als ze van spelletjes houdt: - Doolhof - Set - Pim Pam Pet - Monopoly wereldeditie En hier zijn de boeken van De Waanzinnige Boomhut een succes. En Fantasia.
Mijn jongste dochter is 8 en wat ze echt heel cool vindt is 'grote mensen make-up' oftewel oogschaduw, lipglossje, nagellak Verder gezelschapsspelletjes, knustelpakketjes, leesboeken/strips, puzzelboekje voor kinderen, mooie stiften, glitterpennen, verkleedkleren, oorbellen
Stripboeken Leesboeken Gel/ glitterpennen Portemonnee Horloge Fashion cheque Tas ( gym-zwem-school ) Duikbril/ zwemvliezen Douchespullen ( bruisballen, badparels, badzout, shampoo )
Veel is al genoemd, maar misschien: - Bioscoopbonnen (dat vragen ze hier allebei graag, omdat ze verder ook nooit wat weten). - Lolobal - wol met haak- of breinaalden of wat stofjes en een naald en garen (vinden ze hier altijd wel leuk om mee te knutselen).
Die spellen zeggen me niks. Ze heeft geen gaatjes, anders zouden oorbellen leuk zijn. Aanvulling: leuke spellen. Thanks!
Toch de leeftijd: hier ook zingen, dansen, lezen, buitenspelen, tekenen en met Schleich. Alhoewel ze het liefst de hele dag tv kijkt. Tablet/laptop ook wel, maar dat mag ze maar zelden van me. Hier ligt echt teveel speelgoed. Ik word er niet goed van af en toe.
Misschien bakspulletjes? Weegschaal, muffinvormpjes, muffin toppers... Kinderkookboek Eerste grote atlas voor kinderen (wij hebben er een van deltas, echt een aanrader!) Knutselen met Jill is ook een hit
Wat spellen en smartgames betreft: struin marktplaats af! Ik zit zelf in de bord -en kaartspellen wereld en ik koop vaak dingen tweedehands! Kaartspellen en dobbelspellen zijn rond de 10 euro nieuw. Andere opties. Van kapla heb je ook boeken met dingen die je kan maken en gekleurde kapla. Lgpuzzels? Bladcadeau dan kan ze zelf een abbo uitkiezen. Een karaoke dvd Lipgloss Vriend(inn)enboekje Dagboekje Dingen om koekjes/cupcakes te maken Keertje ergens met mama een high tea te gaan doen Loco doos en boekjes