Help, wie helpt mijn dreumes de nacht door?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Partyrocker, Jul 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oké, ik wil de goden natuurlijk niet verzoeken nu, want de kleine man ligt net op bed....

Maar sinds hij ziek is (zaterdag) slaapt hij echt DRA-MA-TISCH!
    Elke avond slaapt hij een uurtje en is daarna rustig tot een uur of 3 wakker en dan vooral aan het krijsen.

Hij heeft keelpijn en een soort van spruw in zijn mondje, dus wil vanzelfsprekend niet tot weinig drinken (vandaag eindelijk weer een beetje meer), maar flessen pakt hij al helemaal niet aan en laat hij hier zichzelf nu mee in slaap krijgen.
    Hij krijgt voor de spruw trouwens al medicatie voor sinds gisteren en het gaat ietsje beter, maar heeft nog dikwijls last met slikken. Dan lijkt het wel alsof zijn maaginhoud even naar bovenkomt ofzo. Zo erg protesteert het in zijn keel.
    Verder is niks goed en meneer is alleen blij met een bakje rozijntjes op en de tv aan en dat om 3 uur snachts....
    Op het moment dat hij dus weer zijn bed raakt is het gillen en zelfs tussen ons in is hij aan het slaan en schoppen :(. Net zolang tot hij uitgeput is en ik hem over kan leggen, maar hier gaat dus letterlijk vijf uur aan 'mayhem' aan vooraf en dan is hij om 7 uur weer wakker om daarna OP MIJN rug in slaap te vallen...

Na vijf van zulke nachten zijn wij allemaal dus echt helemaal kapot!
    Wie heeft de gouden tip om ons zielige, kleine, nachtbrakertje weer een beetje aan zijn slaap toe te laten komen.
    Hier zijn we alledrie eigenlijk wel aan toe :(

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Acherm.. :( wat sneu!! Voor je mannetje maar natuurlijk ook voor jullie...

Ik neem aan dat je al paracetamol geeft? Waterijsjes? Kamilethee voor het naar bed gaan? Drinkt hij misschien wel met een rietje? Of gewoon uit een beker?

Sterkte er mee :( en als het echt te erg wordt misschien toch nog eens een huisarts bezoekje?

3. Partyrocker

Heb er de afgelopen 3 dagen al twee op zitten. Drinkt wel uit een beker, frootshootflesjes en uit een plantenspuit (jaja, je word er creatief van).
    Tijmsiroop voor het slapen, kamillethee, pcm en dat soort dingen.
    Dus letterlijk alles al geprobeerd. Snif.

4. bloem3

bloem3 Actief lid

Mar 17, 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent gelukkig niet de enige, ik ben al 3 weken bezig 's nachts :) Misschien een zetpilletje geven? Hier keelpijn en ooronsteking (2 oortjes) en vorige week vijfde/zesde ziekte, dus 1 groot feest... Ik maak mn dochter wakker om, voor ik naar bed ga, slapend een fles te geven, zodat haar buikje gevuld is en dan maar hopen dat er 's nachts geslapen wordt. En verder maar accepteren. Er gaan allerlei "boze" gedachten door me heen 's nachts over hoe moe ik ben en hoe vervelend het is, maar uiteindelijk is het toch het meest zielig voor je kind... Succes!

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Is het niet het begin van hand/voet/mondziekte? Dan kunnen ze ook zo'n zere mond en keel hebben en ook misselijk zijn. Hier was mijn knulletje ook erg onrustig (nog erger dan normaal) en echt niet goed in zijn vel en toen kwamen de blaasjes.

6. Partyrocker

Ik heb geen idee maar hij ligt nu sinds 8 u te knorren en ik lig heerlijk op de bank. Obtspanning en zo lekker naar bed.

7. Galaxy

Galaxy Actief lid

Feb 17, 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien hebben jullie het ergste nu gehad meid. Als mijn kindje ziek is denk ik altijd: volgende week ziet het er weer heel anders uit. Ik heb geen tips maar beterschap!!!

Share This Page