Onze dochter wordt over 3 weken 1 jaar en ik ben echt totaal blaco wat ik kan geven. Schoonouders en ouders vragen ook om cadeau ideeën, maar ik heb geen idee. Ze heeft al een ouder zus en broer dus aan speelgoed geen gebrek. Heeft iemand nog tips? Er moet toch iets te vinden zijn wat leuk is voor die leeftijd en wat we nog niet hebben.
Ons zoontje kreeg voor z'n eerste verjaardag een muziektafel. Heb je zoiets al? Of een gepersonaliseerd stoeltje?
Bij ons is het nog tot september eer hij jarig is maar we hebben ook al de vraag gekregen. Hij is nu wel enig kind dus nog geen grote hoeveelheden speelgoed. Dingen die wij zouden doen: Een speelkist met zijn naam op Duplo Houten speeltrein Wobbel balance bord Houten bouwblokken En voor de rest kadobon voor kledij of iets voor op de slaapkamer
123 auto stoel Rietjesbeker Tuitbeker Badspeelgoed Kledingbon Schoenenbon Zwempakje, bandjes, zwemring, handdoek, zwemtasje, puddle jumper Zwemkaartjes Bestekje gegraveerd Kleding maar dan moet diegene wel je smaak weten. Watertafel oid Hier ook aan het nadenken voor zoon nummer 2 zijn 1e verjaardag.
watertafel pop met toebehoren keuken met toebehoren duplo knutselspullen voorleesboeken kaartje dierentuin
Onze jongste kreeg Playmobil 123 en een pop van Haba van ons voor haar eerste verjaardag. Smartmax vond ze toen ook erg leuk.
Wij kregen destijds o.a. een 'loopwagentje' (wishbone flip, superleuk ding), poppenwagen en een abo op balorig