Onze jongste is bijna 1, maar ik heb geen idee wat we voor hem kunnen kopen. Hij heeft alles al... Nu zag ik magna-tiles (van die gekleurde, magnetische tegels waarmee je van alles kan bouwen) en bristle blocks (van die blokjes met rubberen uitsteeksels die in elkaar passen) wat me wel leuk leek voor hem, maar zie bij beiden dat het pas vanaf 2 jaar geadviseerd wordt. Weet iemand of dat ook “terecht” is, qua kleine onderdeeltjes? En zo niet, is het leuk speelgoed? Heeft er nog iemand andere suggesties? (Loop)fietsen, glijbanen, wobbels, houten regenbogen, knutselspullen, duplo en al het andere “standaard” speelgoed is al in huis. alvast dank!
Nee geen inspiratie meer. Haha. Ik zou lekker niks doen. Zonde om wat te kopen om het kopen. Een grote doos met een heliumballon inpakken. Heeft ie wat moois om uit te pakken. Een mooi voorleesboek Schoentjes Een softshellpak om lekker buiten kunnen spelen. Iets leuks voor op de slaapkamer (schilderijtje. Nachtlampje) Fotoshoot, alleen en met familie.
Geen ervaring met die magna-tiles. Maar als hij al zo veel heeft, zou ik niets kopen. Of iets heel klein, een bal ofzo. Hij is 1, dus krijgt het toch nog niet zo mee. Onze zoon kreeg leuk speelgoed op zijn eerste verjaardag en liep de hele dag met een plastic bakje uit de keuken rond.
klopt, voel me alleen al vaak zo schuldig dat alles voor hem tweedehands is. Bovendien heeft hij een heel ingrijpend medisch traject achter de rug en we zijn zo blij dat hij nu relatief oké is, dus wil iets extra speciaals van zn eerste verjaardag maken. Slaat nergens op, want hij kan het zich later toch niet herinneren, ik weet t, maar toch... maar misschien is een jaarkaart voor de dierentuin wel een idee!
Tentje Ballenbak Keukentje Puzzeltjes Sorteer speelgoed Bad speelgoed iets van Little Dutch? Geluiden voorleesboekje Driewieler Zandbank Smart max (met die dieren is volgens mij vanaf 1 jaar?) Kruiwagentje
Speelgoed voor in bad/onder douche? Waterspeelbaan voor de zomer alvast? 1,2,3 serie van playmobil is ook leuk! Speciaal voor kinderen vanaf 1,5 jaar
Smart Max is super leuk. Verder Duplo, lekker veel bouwen. Die van ons vond de ijsjes Duplo fantastisch
Smart Max was ook bij onze dochter een grote hit op haar eerste verjaardag. Een ballenbak is ook leuk! (Voor het kind dan, als moeder ben je de hele dag ballen aan het rapen )
Bekijk bijlage 641322 Oh ja ik ben dol op die muziekboekjes van Marion Billet, leuk voor 1e verjaardag.