Ik ben ook zoek naar leuke speelgoed en andere cadeau tips voor de 2e verjaardag van ons zoontje. Wat is leuk voor een 2 jarige? Bedankt !
Nest schommel Wobbel. Leuk om op te klimmen of als auto baan. Hout speelgoed Houten speeltrein met baan. Makkelijk om zo ook weer uit te breiden net sinterklaas of andere verjaardag. 123 playmobil als hij graag speelt, duplo als hij meer bouwt (of sloopt ) Houten puzzels Watertafel Houten keukentje was hier een groot succes. Met allerlei hout eten , mini theedoek en handdoekje etc
Haba boomgaard https://www.bol.com/nl/p/haba-mijn-eerste-spellen-eerste-boomgaard/1004004012280358?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Bedankt voor de fijne en uiteenlopende tips! Hier heb ik veel aan. Ik heb nog een kleine maand tijd om leuke cadeaus te zoeken dus binnenkort maar eens naar de speelgoedwinkel
Keuken is hier een mega hit! Hij gaat regelmatig eten of drinken voor ons maken Loopfiets Toet Toet auto’s Duplo Houten puzzels Zo’n magnetisch tekenbord (dat je het met zo’n schuifje kan uitvegen weet je wel? Haha. Hier afgelopen jaar van Sinterklaas gekregen en echt nog steeds een hit)
Rollenspellen! Keukentje vindt ze nu bv leuk, maar ook zien we dat ze zich bezig houdt met de pop. Pop moet mee eten etc. We geven haar overigens een step!
Wij zijn gegaan voor een loopfiets. De overige ideetjes die jullie gegeven hebben zijn ook erg nuttig, voor familieleden die ook cadeautje willen kopen en tips vragen. Dus bedankt! Nog een kleine 2 weken tot zijn verjaardag
Brio trein Way to play Grimm regenboog, schijvenen poppetjes Loopfietsje (van puky zijn erg fijn en stevig) Knutselspullen Alfabet boek charlotte dematons en andere voorlees boeken Keukentje met toebehoren Action heeft nog weleens mooie houten auto’s