Ons meisje wordt binnenkort 1 jaar. Zelf geven we haar een mooi hobbelpaard maar hebben jullie nog leuke ideeën wat ik aan vrienden en familie kan vragen? Heb echt zo weinig inspiratie..
De trein van vtech is echt het beste wat ik ooot heb gekocht voor de eerste verjaardag Word dagelijks heel veel gebruikt. Bekijk VTech Baby 5 in 1 Letter Locomotief - Interactief Speelfiguur op: https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-5-in-1-letter-locomotief-interactief-speelfiguur/9200000058489533?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Duplo was hier een groot succes. Van ons kreeg onze knul een driewieler met afneembare stang zodat we hem konden duwen. Veel plezier van gehad.
Als je niet alleen maar speelgoed wilt vragen, en iemand kent die handig is met een naaimachine... Mijn moeder heeft voor mijn beide kinderen een vlaggenlijn van mooie vrolijke stofjes gemaakt, met op de middelste vlaggetjes hun naam. Worden elk jaar natuurlijk opgehangen met hun verjaardag en dat vinden ze nog steeds hartstikke leuk.
Vandaag op raamvisite geweest. Even zingen aan de deur en cadeau afgegeven. Bij de trekpleister heb je leuk playmobil voor 8 euro.
Deze gegeven aan zoontje van een vriendin voor zijn eerste verjaardag. Vonden ze erg leuk. Dochtertje van andere vriendin ooit zilver armbandje gegeven met haar naam gegraveerd, vonden ze ook heel leuk.
Duplo Puky en dan 4 wieler of een wheely Boekjes Grimms regenboog en de poppetjes Theeserviesje Wobbel Nopjes puzzels Vingerverf Ik vind een hobbelpaard een beetje onzinnig kado. Maar ieder zijn keuze.
Naast alle ideetjes zijn deze dingen ook leuk om te vragen en ook handig: Zeeppomp Zwitsal oid. Zwempakje en zwemluiers Bestekje met naam Leuke pyjama Leuk peuterdekbed overtrek Rietjes beker.
Hier was een hobbelpaard juist een groot succes. Het paard kreeg hier zelfs te "eten" nog heel lang gebruikt. Duplo, keukentje, nep eten van hout. Van mijn schoonouders een driewieler met duwstang. Heel veel gebruikt! Boekjes, toen al gek op boekjes Vlaggen heb ik toen ook gemaakt met naam en elk jaar hangen we hem op.
Mijn jongste kreeg een wobbel van ons, hoewel ik het belachelijk duur vind is het wel een hit hier (niet alleen voor haar trouwens, iedereen naakt er hier gebruik van ) Ze kreeg van mijn ouders een houten blokkenkar, daar heeft ze mee leren lopen en loopt ze nu nog steeds regelmatig mee rond. Voor sinterklaas kocht ik een houten telraam, van Little Dutch, die vindt ze ook erg leuk.