Hoi! Mijn zoontje van 2.5 is al een paar dagen een beetje uit zijn doen. Slecht slapen vaak wakker worden, au in de mond zegt hij zelf, hij zit ook aan zijn oortjes dus de pijn zal daar ook wel naar doortrekken, heeft wat verhoging (gisteren koorts) stinkt uit zijn mondje en hij kwijlt ontzettend. Ook lichtjes verkouden en hoesten. Ik dacht dus dat zijn laatste kiesjes eraan kwamen, want dit leken mij de logische signalen hiervoor Hij laat me niet voelen of achterin zijn mond kijken Net viel hij en moest huilen dus kon ik even kijken, kon niet goed op de plek van de kiesjes kijken maar zag wel dat hij achterop zijn tong een witte aanslag heeft zitten Nu twijfel ik dus.. kunnen deze signalen ook wijzen op spruw? Of kan een witte aanslag ook voorkomen bij het krijgen van kiezen?
Misschien keelontsteking? Zie je blaasjes in z'n mond? Of anders hand, voet, mond ziekte,m maar dan zou je ook wat op z'n handen en voeten moeten zien. Beterschap!
Dankjewel! Keelontsteking daar dacht ik ook al even aan, maar is dat niet heftiger (zou hier de 1e keer zijn dus ik heb niet echt een idee) Ik heb de ha gebeld voor advies en die zegt dat het klintk als een gewone bovenste luchtweginfectie Maar dat tongetje.. past dat in dat beeld? Ik heb een foto gemaakt probeer deze even te posten Mocht het toch spruw zijn dan wil ik daar natuurlijk zsm wat aan doen