cadeautips eerste verjaardag ( meisje)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Volgens mij is een hippyskippy net zo duur als een skippiekoe? Maar het klopt wel dat kindjes van 1 er nog niet veel aan hebben. Ergens tussen 1 en 2 kunnen ze er wat mee, het ene kindje wat sneller dan de ander.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel. Jij ook alvast
    Levi kreeg op zijn eerste verjaardag ook een bromtol en vond dit toch wel erg leuk. Na een jaar ofzo was hij kapot. Nu dus een voor Elin, zal morgen eens kijken of zij dat ook leuk vind.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ze heeft trouwens ook hello kitty duplo en een leuke speeltafel gehad

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Op hippyskippy.nl zijn ze 25 euro maar heb je wel veel verschillende uitvoeringen. Als ik google op skippykoe vind ik er maar 1, een witte met vlekken, maar die zijn bij bol.com of wehkamp maar 16,95.

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ja, ik heb laatst precies dit topic voor mijn zoontje geopend en kreeg toen o.a. de tip Wheelybug, en die gaan wij inderdaad kopen. Lijkt me superleuk dat ze zo klein en wendbaar zijn, en dus beter geschikt voor binnen dan de gemiddelde andere loopauto.

@Druif78: andere dingen die wij hebben overwogen(en deels aan anderen als tips meegeven): een schommel (zo'n meegroeiding), een speelhuisje, een zandbak, houten muziekinstrumenten, een smart trike, een little tikes loopauto (deze: Little Tikes loopauto Cozy coupe anniversary , je hebt er ook een roze versie van)

Verder vind ik een hele leuke website voor origineel speelgoed altijd Winkels voor kinderen | Kids e-shop De Kleine Zebra. Ik zou daar ook eens rondneuzen. Zelf vind ik deze helemaal geweldig: coole vliegtuig schommel Haba | kinderen-shop Kleine Zebra

Maar da's wel meer voor jongetjes misschien (weet niet hoe stoer je chick is ;))

Succes hoor, het is echt moeilijk idd, zeker als je al zoveel hebt.

6. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
  7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
  8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ow wat erg maar alle dingen die je noemt hebben we al :):):)
    Niet in deze uitvoeringen, maar wel dus in huis en helaas zijn die dingen onverwoestbaar dus zonde om te vervangen!!

9. juf85

juf85 Niet meer actief

zwembadje + badspeelgoed

haarspeldjes/bandjes/clipjes

grotere maat laarsjes/regenjasje

slofjes (bijvoorbeeld van die leuke soepele leren)

(zilveren) armbandje

bordje + besteksetje

roze (tuit)beker/rietjesbeker

meisjes duplo

triptrap oid

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Dank je voor de tips!! badspeelgoed heb ik er inmiddels bij gezet, haarspeldjes is een leuk idee! Ze heeft nog haast geen haar, maar dat zal het komende half jaar toch wel komen mag ik hopen :D leuk om alvast te vragen!! Laarsjes ook leuk en goed idee met de komende herfst en winter. Alleen de maat vind ik lastig want ze loopt nu nog niet en geen idee welke maat ze nu heeft?
    Bordje, bestek en bekers komen we in om. Armbandje is op zich leuk, maar ben bang dat het dan een cadeautje wordt wat mn schoonouders graag willen geven en die hebben nogal een kitscherige smaak :p Durf dat denk ik niet aan!!!

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé Druif, ik spiek stiekem even mee. Ik herken je "probleem". Maar jij kunt nog iets rose geven, met 2 jongens is het nog ingewikkelder ;).

Ik zat te denken aan een leuk lampje voor op de kamer, knuffels en boekjes (daar heb je toch nooit genoeg van?). En kledin heel veel, hahaha.

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hai paarse!
    jemig, inderdaad, nooit beseft dat het met twee jongetjes eigenlijk nog moeilijker is!! Ik ga inderdaad ook nog maar wat boekjes vragen, die van mn zoontje zijn toch half afgeknaagd of gescheurd en daar kan je er idd nooit genoeg van hebben! Bedenk met kleertjes wel dat het nogal smaakgevoelig is, althans daar hou ik wel rekening mee. Ik vraag wel wat maillots in grotere maten, maar overige kleertjes durf ik niet aan :)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    een speelgoedserviesje? Die staat bij lydia op de lijst, ze wil overal uit drinken en met de vork eten dus denk dat dat wel aanslaat bij dr

14. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
  15. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Dit poppenhuis krijgt ons meisje van opa en oma. (Er zit alleen een deurtje in en op deze foto niet) Kan later ook nog voldoen als (boeken)kast als ze groter is en om spullen in te zetten. Wel prijzig maar jaren plezier en hij zit al in elkaar en is super stevig!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik lees even mee. Ik zit ook al te denken, maar met 2 meiden wordt het ook wel erg lastig...
    We zaten te denken aan duplo, little people, houten keukentje, kledingbonnen, boekjes, houten puzzels of zoiets.

Misschien is een zwempakje nog een idee voor jou?

17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O, die is wel leuk...

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Die hebben we al voor het huis! En zo'n ballebak lijkt me zo enorm en dan al die losse ballen door de kamer op een gegeven moment... :x:)

19. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Zou ik een linkje van je mogen waar ik die kan bestellen? Superhandig ook voor later!:D

20. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Dankjewel voor de inspiratie!!

Deel Deze Pagina