Wie is er net als mij gek op retro en scandinavische kinderkleding? Dan heb ik het over merken als: Duns-Albababy-Smafolk-Moonkids etc. Het is een heel ander soort kledingstyle als de gemiddelde Nederlandse kinderkleding dus dacht mischien leuk om er een topic over te openen?Zijn er nog meer "fans"? Waar kopen jullie de kleding,ik hoofdzakelijk on-line. Mijn zoontje in zijn nieuwe Duns-outfit. View attachment 309338
Ja, hier ook.. Duns, smafolk, Katvig, Urban elk, ej sikke lej.. Wil naar Denemarken of Noorwegen in de zomer haha..
Vind 4funkyflavours ook erg leuk, is Nederlands geloof ik. En nog een voordeel van deze stijl: het is relatief makkelijk zelf te maken voor wie durft
Leuk meer mensen die het leuk vinden! Hier zie je echt niemand met deze kleding,niet dat het me wat uitmaakt vind het juist wel leuk! Wat betreft zelf maken,ik heb een kinderpatronen boek uit de jaren 70/80 op de kop weten te tikken via MP.MIjn moeder maakt er dingen uit,pas een superleuk retro tuinbroekje. De retro stoffen vind ik dan weer moeilijker om aan te komen,ja ook via internet maarja die stof is zo prijzig dat ik het liever kant en klaar koop. 4funkyflavours is idd ook erg leuk merk,net als Kik Kid die heeft voor hele kleintjes ook leuke dingen,ook Nederlands.
Oh ja: love it! Zoon wil het nu alleen niet meer aan, blaim him, hij is bijna kleuter! Dan krijgen kersjes ook wel iets imbeciels natuurlijk, haha! Ts: dat pak is echt supergaaf!
Ik vind vooral 4funkyflavours erg leuk. Ik heb voor mijn dochters 3e verjaardag een jurk van 4FF gekocht. En ook nog een rokje, gewoon omdat ie zo leuk is . @ Juju: Schattig! @ Zogelukkig: LOL
@juju: gemist! Is Moonkids weer in de lucht dan? @zg, haha. Ja ik stel me voor dat die vrolijke kleurtjes ook niet eeuwig cool blijven.
Ja nou en of! Ik bof, familie in Zweden, dus regelmatig spulletjes van Polaren och Pyret! Wat een leuk pakje op die foto!
Een zp-vriendinnetje van mij heeft haar eigen online winkeltje met retrokleding: www.goedvantoen.nl - ook errug leuk! En leuke retrospulletjes: www.retroloekie.nl.
HaHa kersjes zijn hier nooit in geweest. Smafolk heeft hele leuk shirts/longsleeves ook voor kleuters hoor! Mijn zoontje heeft o.a deze,echt ze zijn zo fijn,door de stretch stof lang door te dragen en ze blijven zo mooi! View attachment 309763 View attachment 309764