Cadeautips meisje 11/12 jaar

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by JackieSt, Nov 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,124
    0
    36
    Drenthe
    Afgelopen zaterdag kwam ons buurmeisje aan de deur om kinderpostzegels af te geven. Ze vroeg ook gelijk of wij op haar verjaardag kwamen. Ik was eigenlijk een beetje overrompelt door de vraag en heb zonder er bij na te denken ja gezegd. Ik ken de buren namelijk helemaal niet zo goed. Ik spreek de buurvrouw wel regelmatig als ik haar tegen kom in het dorp maar we komen normaal nooit bijelkaar over de vloer. Maar goed, ik ga er zaterdag wel even een uurtje naar toe met m'n dochter. Alleen nu de vraag wat ik moet kopen voor een meisje van 11/12 jaar? Ik heb gevraagd wat ze graag wilde hebben en ze had het over lego (chimo volgens mij?) en over knutselspullen. Ik heb even gekeken op de site van Intertoys maar ik vind de meeste knutselspullen erg kinderachtig, met prinsessen enzo... Of vinden ze dat nog wel leuk op die leeftijd? Heeft iemand tips wat er nu leuk is voor meisjes van die leeftijd?
    Bedankt alvast. :)

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,822
    2,679
    113
    Mijn nichtjes van die leeftijd maak je heel blij met een cadeaubon van de Claires.

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Vraag het aan de buurvrouw. Zij zou er toch aardig zicht op moeten hebben :)

Share This Page