De titel zegt het al, Iemand leuke tips voor cadeaus voor een meisje dat bijna 4 jaar wordt? Ik vind het heel erg maar ons meisje heeft bijna alles al geloof ik... Nu net met Sinterklaas en kerst achter de rug helemaal... Ik zoek grotere kleinere en middel cadeaus kwa prijs... Keukentje, tablet (ze heeft mijn iPad ingepikt ), fiets, step, skeelers etc. Heeft ze al...
Verkleedkleren Setje met föhn en haarspeldjes: Föhnset Braun 551980 of Djeco schoonheids koffertje | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl Hoepel Paraplu van bijvoorbeeld een figuur die ze leuk vindt: Frozen, Minnie Mouse, etc. Bal van bijvoorbeeld prinsessen of iets dergelijks. Setje Playmobil Puzzel van Djeco: Djeco puzzel toverfee | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl of Djeco puzzel prinsessen kasteel | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl Dokterskoffer Kinderservies Spelletjes: Roodkapjespel, Knibbel Knabbel Knuistje, Huisje boompje beestje.
Play doh Verkleedkleren Snuffie Hup Hondje waf Knibbel knabbel knuisje Muizenval Poepie Knor Fietsstoeltje voor de pop Playmais Playmobile Schommel Voorleesboek Tafeltent Strijkkralen Poppenhuis Kassa+winkelmandje met spulletjes
Poppen accessoires (fietsmandje, buggy, bedje, kinderstoe, maxi cosi) Poppenhuis Boeken Schoolbeker en broodtrommel Rugzakje voor school Knuffel van een interessant figuur voor haar Knutselspullen (prikpen, strijkkralen, stickers, foam figuren) My little ponys Lego Verkleedkleren Skippybal Haarknipjes Kleding Pyjama
Bedankt meiden, Dagje weg is wel leuk, abbo dierentuin hebben we al, poppenhuis, kassa, baby born en accessoires allemaal ook. 'Groter' speel goed lego, technisch lego ook daar speelt ze mee met haar broer... Denk dat het toch een dagje weg wordt... Heb nog iets bedacht! 😊 denk dat we de verjaardagen bij elkaar voegen en een schommel/glijbaan van hout in de tuin zetten... niet echt weer ervoor maar leuk voor in de zomer en wonen in een nieuwbouw wijk waar nog geen speeltuintje zijn...
Haha geen idee of iemand het nog leest, maar ik heb iets (geniaals, vind ik zelf 😉 bedacht.... Ik ga een dagje weg met mijn oudste meid, lekker kleding shoppen speciaal voor school, ergens lunchen en voor het eerst met haar naar de bioscoop! Ik denk inderdaad veel te snel aan materialistische dingen, terwijl een uitje ook leuk kan zijn... ik maak dan wel te goed bonnen die ze kan uitpakken en ze krijgt een springtouw die wilde ze graag... en de rest van de familie mag zelf iets verzinnen haha... Ik weet niet of meer ouders in 'deze' wereld er last van hebben cadeaus verzinnen, eigenlijk vind ik het heel erg maar goed... ze heeft een broer die 4 jaar ouder is en die heeft het meeste standaard speelgoed (duplo, lego koala magnetic clicks etc) wel verzameld in die 4 jaar 😉.
ik vind naam kadootjes ook altijd wel erg leuk. Gepersonaliseerde schoolspullen, rugzak, shirtje of trui...