Even een bedankje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SportySteenbok, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Onze dochter is nu 16 weken oud en het zijn 16 moeilijke weken geweest... Veel huilen en krijsen, niet slapen, reflux, KISS-symdroom, obstipatie, koorts...

Sinds een week of 4 gaat het steeds een beetje beter. De medicatie tegen reflux nam de pijn weg, de behandelingen van de manueel therapeut brachten rust.

Ik ben veel op het forum geweest hier, veel gelezen en iets minder geschreven.
    Vooral in mijn topic 'Ik vind het zooo moeilijk: refluxbaby' werd ontzettend veel geschreven en daar heb ik heel veel aan gehad!

Ik vind het daarom wel op z'n plaats om hier even een bedankje te posten. Iedereen steunt mekaar hier zo ontzettend en staat elkaar met raad en daad bij! Heel erg fijn! Dat kun je soms net even nodig hebben als je in je omgeving geen gehoor krijgt...

Wij hebben geen leuke periode achter de rug en zeker niet de roze wolk die ik gehoopt had dat het zou zijn. Maar ik heb me voorgenomen dit te accepteren en het achter me te laten.
    De lente komt eraan en het gaat inmiddels al stukken beter met onze dochter! Ik kijk vooruit, heb er nu vertrouwen in dat het goed komt en dat ik toch best wel een beetje een goede moeder ben.
    Volgende week dinsdag ga ik weer aan het werk en afgelopen woensdag ben ik weer voor het eerst gaan sporten.

Ik wil iedereen hier die nog in een moeilijke periode zit, een hart onder de riem steken! Hou vol en zorg goed voor jezelf!
    En voor echt iedereen hier: bedankt en keep up the good work! :)

Knuffel!

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat t beter gaat! Geniet nog even van je laatste dagen verlof!!!

Deel Deze Pagina