Cadeautips voor verjaardag aanstaande papa

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door griekie, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    #1 griekie, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt: 24 jan 2011
    Hallo,

Mijn man is volgende maand jarig. Nu verwachten wij in juli ons lang verwachte kindje. Nu zou ik graag ideeen opdoen voor een leuke cadeaus die familie/vrienden aan hem kunnen geven en wil zelf toch wel een speciaal cadeau wat met de kleine te maken heeft geven.(dit mag best wel meer kosten)
    Ik hoor graag jullie suggesties

Liefs

griekie

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Tja mijn vriend was in september jarig ik was rond de 20 weken toen geloof ik...wij vonden het het erg handig om van familie en vrienden vooral geld te vragen...We hadden iedereen een uitnodiging gestuurd met een foto van mijn vriend (zelfgemaakt) en een leuke tekst erop dat die 32 jaar wordt en in maart 2011 ook nog eens trotse papa en dat we het daarom extra gingen vieren..
    en als cadeautip een envelopje...natuurlijk waren er zat die ook met cadeautjes aankwamen...vooral voor de baby...
    zelf kan je misschien iets van kleertjes kopen met i love papa of trotse papa ofzoiets..

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Het boek van Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is erg leuk!

Ik weet niet of je het geslacht weet van de kleine...maar er zijn zgn handleidingen voor vaders voor dochters en zonen.
    Er staat bijv voor dochters een handleiding vlechtjes maken in etc etc.Heel grappig!

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Het boek van Kluun heeft hij al, is ind ontzettend leuk. Wat grappig van die vlechtjes, van de week ging mijn man mijn haar vlechten om te laten zien dat hij het kon. En hij kan het haha.

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien een cadeaubon van Babyview of ander echografisch bureau? Kun je later een mooie 3D/4D echo laten maken???

6. Doe

Doe Lid

3 jun 2010
    60
    0
    0
    Weet je of hij wel een "babycadeau" wil hebben?
    Een goede vriend van mij werd vader en kreeg toen op zijn verjaardag ook allemaal speentjes met I love papa en zo, maar eigenlijk had hij gewoon iets voor zichzelf gewild.
    En op die manier kan iets wat zoveel moeite kost op een teleurstelling uitdraaien. Als ik jou was zou ik voorzichtig peilen.

Succes ermee :)

Deel Deze Pagina