Wipstoel Fisher Price Rainforest??

Discussion in 'De babyuitzet' started by claudia2008, Jun 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    Hoi,

Even een vraagje aan jullie...
    Wie heeft er ervaring met een wipstoel van Fisher Price Rainforest..is een wipstoeltje met verschillende snelheden en geluiden...
    Mijn dochtertje Evie heeft na de voeding wat last van krampjes en gaat dan huilen..als ik haar op en neer beweeg dan is ze meestal stil...maar ik houd het natuurlijk geen lange tijd vol...dus misschien is zo'n wipstoeltje iets???

Hoor graag jullie ervaringen!!!! :)

Groetjes Claudia

2. Lara78

Lara78 Actief lid

Jan 1, 2008
    272
    0
    0
    Tja wij hadden dit wipstoeltje en hebben hem erg vaak gebruikt. Ik denk alleen dat het niet echt gaat helpen wanneer jouw kleine krampjes heeft want dan helpt alleen troost bij papa en/of mama (is mijn ervaring). Maar, de trilfunctie kan wellicht helpen maar eerlijk gezegd had ik achteraf liever een gewoon simpel wipstoeltje gekocht met zo'n speelboog erboven dan dit dure stoeltje. Ik denk dat zo'n speelboog nml meer dan genoeg is en al die lichtjes en muziek van het rainforeststoeltje is veel te veel.

3. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    wij hebben dit fisher price wipstoeltje voor Jenna en hier zit ook een trilstand op, en muziekjes. je kan het ook los van elkaar aanzetten.
    Jenna vind de trilstand heerlijk en valt ook met krampjes vaak in slaap in de stoel, het is een beetje hetzelfde effect als autorijden, daar vallen veel kindjes ook van in slaap;) tuurlijk werkt het niet altijd maar ze word er heel vaak wel rustig van.

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Helemaal mee eens! Wij hebben hem ook en het is echt een prima ding hoor, maar veels te duur voor hoe vaak wij hem gebruiken. Thije vermaakt zich beter op het veel goedkopere Woezel & Pip speelkleed met boog erboven.

Zou hem ook zeker niet kopen om krampjes te verhelpen, dat gaat echt niet werken denk ik...

Share This Page