Hai meiden, even een vraagje, mijn broer viert as zondag zijn 12,5 jarig huwelijk... Met mijn schoonzus natuurlijk, haha. Maar ik wil een leuk cadeautje geven, iets orgineels of iets leuks om te doen... Liefst iets wat niet heel duur is, want daar voelen zij zich nooit zo prettig bij, en mijn portomonne ook niet:d Dussss. ideeen, ajb Ohja, ik vind het leuk om iets te geven wat ze kunnen gaan doen, want ze gaan maar weinig met zn 2-en. En dan kan ik lekker op de kids passen,vinden de kids ook leuk, haha thnx,taliaa
geef ze een avondje bioscoop cadaeu. Kunnen ze voor die tijd uit eten. is niet duur en wel heel leuk. liefs lydia
Je hebt van die sites waarbij je activiteiten bonnen kan kopen, dan kunnen ze zelf een dag/weekend plannen wanneer het uitkomt. Via kado.pagina kom je wel op die sites. Ook bij de VVV zijn die bonnen te koop. Als ze een dagje sauna lekker vinden misschien een leuk arrangement, of een leuke wijnproeferij misschien? Of kaartjes voor een leuke (cabaret) voorstelling? Succes met het uitkiezen van iets leuks.
ja bios had ik ook al bedacht, maar mijn schoonzusje valt altijd in slaap tijdens de film. Dus mijn broer en ik gaan wel us samen naar de film, haha... Die kado.pagina ga ik us bekijken, thnx voor de snelle tips (ben er natuurlijk veel te laat mee begonnen..) Ik dacht gewoon bosje bloemen, maar het is wel mn broer die een heel speciaal plekje in mn hartje heeft...
Wij zijn dinsdag 5 jaar getrouwd, we gaan eerst uit eten (turks natuurlijk) en daarna naar de bios. mijn ouders passen dan op onze dochter. je kan dus misschien een cadeuabon geven voor de bios. jessica