Hoi, ik ben even benieuwd, heeft iemand hier ervaring met kinderkamer-shop.nl? Ik heb in augustus een dekbedovertrekset daar besteld, kreeg redelijk snel een mail met 'jouw order is klaar voor verzending en aangemeld bij DHL. Als ik mijn pakket wil volgen staat er 'zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door DHL'. Ik heb al op meerdere manieren contact proberen te krijgen, telefoonnummer die op de site staat krijg je een automatisch antwoord: uitsluitend bereikbaar via de mail. Maar op de mails krijg ik geen enkele reactie. Ik krijg steeds meer het idee dat het geen betrouwbare webwinkel is, al heb ik in het verleden daar weleens vaker wat besteld als ik me goed herinner, zonder problemen. Maar het is zo raar dat je nu geen enkele reactie krijg en inmiddels al bijna 4 maanden verder ben. En het geld dus kwijt ben. Ik ben benieuwd, kennen jullie deze webwinkel en hebben jullie tips wat ik nog zou kunnen doen?
Ik ken de webshop niet, maar even googlen zegt me al heel snel dat het geen best handeltje is https://www.kiyoh.com/reviews/1044547/kinderkamer-shop En https://www.beslist.nl/s0000017012/
Ik heb toevallig eergisteren daar een dekbedovertrek besteld via bol.com en deze is zojuist keurig netjes afgeleverd. Wat vreemd dat je er al 4 maanden mee bezig bent en dat je mails etc. niet beantwoord worden. Anders eens een aangetekende brief sturen?
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/kinderkamer-shop.382377/ Daar staat telefoonnummer weet niet of het nog klopt
Wow zo hee dat had ik nog niet gezien, die reviews zeggen genoeg. Daar kan ik mijne we aan toevoegen wat een slechte zaak zeg
Oh echt misschien dat het via bol.com dan beter gaat ik had gewoon rechtstreeks besteld. Ja dat is een idee ga ik overwegen!
Zo te zien heeft ze tot een half jaar geleden wel heel goed gewerkt. Erna zie ik negatieve reviews. Het kan natuurlijk dat ze door de corona crisis in financiƫle problemen is gekomen oid. Niet dat dat jouw probleem zou moeten zijn. Maar ik zou idd blijven bellen. En anders misschien toch een brief gaan sturen. Dat je graag een oplossing wil.
Ik ken het niet. Je kan contact opnemen met ACM https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wat-doet-de-acm-voor-consumenten