Nou ik zou het echt niet ruilen. Dit soort lego is voor een 7 jarige heel normaal, al dat starwars spul niet en snap ook niet dat men dat aan hun kind van 7 geeft. Ik vind dr mensen die de starwarslego geven duidelijk de plank misslaan. En ik zou vader aanspreken op zn onbeschofte opmerking.
Zo die had aan mij een slechte gehad. Ik had namelijk direct de confrontatie met vader aan gegaan. Niet waar de kinderen bijzijn natuurlijk maar wie denkt hij wel niet dat hij is zeg. Ik had 'm apart genomen en gezegd dat ik het cadeau weer mee zou nemen want zulke ondankbaarheid ben ik niet van gediend.
Er is wel meer speelgoed met leeftijdsindicaties die niet kloppen. Soms staat er juist een te hoge leeftijd op en soms (net als hier)een te lage.
Vind de reactie van de vader echt niet kunnen. Ts als je bij moeder al aangegeven hebt dat het evt geruild kan worden, hoef je er echt niet nog een berichtje aan te besteden. Als het kind het echt niet leuk had gevonden had die het echt wel aangegeven. Misschien voor volgende keer vragen of hij iets specifieks wil van Lego maar aan de andere kant vind ik dat ze dat ook zelf aan hadden kunnen geven! (ik maak zelf altijd een lijstje voor verjaardag etc, en heb een lijstje met de Lego die hij al heeft, zet ook niet alles op het lijstje aangezien ik dan beter de catalogus van Lego erop kan zetten!)
Echt een onbeschofte en ondankbare opmerking! Djeeeezzzz dat moet dan een voorbeeld stellen.... Ik zou het niet nogmaals aanbieden om te ruilen.
Mja of juist wel.. Sms'je: "hmm ik hoorde papa zeggen dat het echt belachelijk was die Lego weet je zeker dat het niet geruild hoeft?" Weet mams meteen hoe de vork in de steel zit
Lego is net een beetje te duur om in een hoek te laten liggen... Maar die opmerking is echt te aso. Op die manier 2 vliegen in 1 klap. En heel eerlijk... Als je met Lego wil bouwen... Dan is een andere set toch ook geen drama?
Jeetje, wat onbeschoft. Ik had het cadeautje gepakt en was weggelopen, wat nou met je hij is 7. Lego is mega duur speelgoed, en hij kan blij zijn wat hij krijgt. Ik vermoed dat de jarige het cadeautje heus wel leuk had gevonden!
Je kunt een 7-jarige toch niet z'n net gekregen kado afpakken omdat z'n vader een hork is? Heb dat nou al een paar voorbij zien komen... Maar dat kan toch echt niet?
Misschien heel vervelend voor het kind, maar misschien wel ontzettend duidelijk naar de vader toe, laat papa het maar uitleggen aan zoonlief waarom de visite het cadeautje weer meeneemt.
Ben in ieder geval opgelucht te lezen dat ik terecht een beetje boos ben. Ik heb het maar niet tegen mijn man gezegd, want die had dan toch alleen gezegd dat ik me niet zo druk moet maken. Het waren vroeger goede vrienden en hij is ook (verre) familie, maar de laatste jaren spraken we elkaar niet zo heel vaak meer (drukte, kids enz.). Ik was juist blij dat er weer meer contact was de laatste maanden, dus ik wil er ook geen al te groot punt van maken of zo. Maar ik vind het (los van het gedrag van de vader,) jammer als er nou niet gespeeld wordt met de Lego, is duur zat dat spul. Ik ben daar ook ouderwets in en dacht dat je altijd leuk kunt bouwen met de gewone Lego. Hun dochter is binnenkort jarig en dan zal ik van tevoren wel goed navragen wat ze precies willen hebben, liefst met artikelnummer.
Pfff, ik had de bon uit mijn portemonnee gevist en gezegd dat ie het lekker zelf kon gaan ruilen. Aan mij had ie zeker geen goeie gehad. Echt een dork.
Hij had het van mij op een plek mogen duwen waar het licht niet komt Wat een ontzettende onbeschofte zak. Ik had trouwens er wel gewoon iets van gezegt ondankbaar kreng.