Cadeautje/geld voor rapport dochter van vijf?! POLL!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kregen jullie vroeger een cadeautje/geld voor je rapport?

1. Ja

2. Nee

3. Iets anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik kreeg ook sneller een beloning, en mijn man niet. Dus die vindt het vaak niet nodig ;)
    Totdat ik zei dat IK dat wel leuk vind :(
    Zijn zus neemt altijd cadeau's mee voor de kinderen, zelfs al ze niet jarig zijn. (voor de lol) en daar zegt SM niets van :)

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Lekker schoonmoeder heb je! Duidelijk last van bemoeizucht. Had ze aan mij een goede gehad, want had haar daar binnen de korste keren van genezen:D

Laat haar maar lekker lullen joh, mens weet waarschijnlijk niet beter. Lekker een cadeautje kopen voor je meissie, is idd hartstikke verdiend!
    Heb mijn nichtje van 5 ook meteen de stad ingenomen hoor na het zien van haar rapport! Lekker verwennen!

3. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik kreeg ook altijd iets, ookal was het maar iets kleins, maakt niet uit, ik vind het er ook wel een beetje bij horen (net als met je rapport bij opa en oma langs :p)

4. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Standaard zinnen aan SM.
    * dat bepaal ik zelf wel ;)
    * Ik vindt jou mening niet prettig.
    * fijn dat je advies geeft, maar het is niet mijn manier.

Tja, ze past op, dat vindt ik fijn. Het is een lieve vrouw hoor! Maar die opmerkingen zijn gewoon trappen. Ik neem haar morgen mee naar de stad!

5. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Wauw! Dat deed je dan wel op een vrijdag middag tijdens Happy Hour neem ik aan? Cashen!! :D

6. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    @angel77, slim van je :D

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Van Opa en Oma kregen we altijd een zak centje als we een goed rapport hadden.

8. Only me

Only me Niet meer actief

Dito! Ik kreeg altijd geld van mijn oma en opa en van mijn ouders mocht ik weer een nieuwe Barbie :D

Mmmm, misschien moet ik mijn rapporten eens gaan pakken en aan mijn vriend laten zien.. misschien zit er dan een cadeautje voor me in hahaha :D

9. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    @Twisted angel.. haha, je brengt me op een ideetje :)

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind een cadeautje niet zo gepast. Ik vind het niet de juiste beloning. Ik kreeg vroeger altijd geld, een rijksdaalder ofzo. En dat inderdaad van al mijn opa's en oma's. Dat vind ik wat meer een doel hebben (leren sparen en op de juiste manier uitgeven).

Of het nut had om mij geld te geven? Niet echt hoor, ik ging er niet beter door presteren denk ik ;)

11. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ok, maar ik geef haar geen geld. Ik geef haar nu iets wat ze kan uitzoeken.
    Opa en oma (mijn kant) geven haar wel geld :D

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Zo te zien in de poll, ben ik een van de weinigen die niets kreeg.
    De goede rapporten die stimuleerden mij, hoefde daar geen geld voor. Vind het eigenlijk nog steeds niet nodig als ik eerlijk ben. En bij een slecht rapport niets geven, dat is dubbel straffen, dus dat is ook niet echt een goed plan lijkt me.

13. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    @Daphne, dat lijkt me ook sneu als je een slecht rapport krijgt om niets te geven. Ik kreeg altijd wat! Zelfs als ik voor mijn gedrag een Twijfelachtig kreeg ;)
    Wiskunde had ik altijd onvoldoendes, maar daar keken mijn ouders/opa's en oma's gelukkig doorheen.

Deel Deze Pagina