ik kwam erachter dat ik steeds meer ga sparen. Dan heb ik het nu over dingen die je via een winkel kan sparen als zegeltjes of kortingpasjes Ik heb nu een bonuskaart en een gammakaart voor korting), van een babywinkel, airmiles, kaart van de DA (is ook sparen voor korting) ook spaar ik zegels van: de Etos, dier all in (zijn stempels), stempels van een brasserie in mijn woonplaats, koffiepunten (AH en super de boer), DE punten, zegels van de Primera. Hebben jullie dit ook?
ik heb 1x wat gespaard en dat was voor een loungeset van de c1000.... verder raak ik ook vaak alles kwijt... of ik vergeet dat het in het laatje ligt....
Ik spaar alleen als het echt iets oplevert. Ik heb ook weleens een kaart gehad en dan moest ik kweetniethoeveel kopen en dan kreeg ik 5 euro korting. En ik heb ook weleens gehad dat ik bijna een kaart vol had en dan was de geldigheidsduur van de kaart verlopen...grrrr Ik spaar iedergeval airmiles. Dat gaat zo makkelijk.
haha nee dat werkt ook niet. Ik spaar ook bij winkels waar ik geregeld wel kom. zo spaar ik dus blijkbaar nog best veel haha
ik spaar koopzegels van 2 supermarkten, ik spaar de babyzegels van de etos en ik spaar 50 euro biljetten!
ik spaar airmiles, etos babyzegels en knipjes bij de bakker bart. vind het zo irri dat bij elke (kleding)winkel die je komt gevraagd wordt: heeft u al een klantenkaart van ons? nee. wilt u er één? nee! als ik van elke winkel een pasje in mijn portomonnee moet hebben kan ik beter 3 portomonnees kopen!
Wij sparen alleen zegeltjes van de Shell, gaat best snel bij ons, aangezien mijn vriend voor z'n werk heel veel moet rijden.
-koopzegels van de AH, -airmiles -punten van de koffie -en al 3 jaar lang de etos zegels (heb ze dus nog nooit ingeleverd) en een aantal spaarkaarten van kledingwinkels waar we vaak komen.
Alleen airmiles eigenlijk.. En als ze ergens een bepaalde actie hebben, zoals een gratis boodschappenpakket of met korting naar de Efteling.. Dan neem ik de zegeltjes ook graag aan
Wij sparen ook de koopzegels van de ah. Pas mee begonnen toen mijn vriend ze perongeluk een keer aannam. Is toch een leuk spaarpotje (hoewel je heeeel weinig extra krijgt daarbij) Ik spaar ook airmiles, maar niet voor mezelf maar voor stichting aap. En babyzegels van de etos. Verder niet zoveel geloof ik. Oja, perla zegels van de ah koffie.
ik spaar airmiles en etos babyzegels. Verder als er ergens een leuke actie is doe ik wel mee. Ik gebruik wel altijd kortingsbonnen overal voor...
je krijgt juist heel veel extra!!! je koopt ze voor 49 euro en krijgt 52 euro terug... dus iets meer als 6% rente... bij de bank krijg je het niet hoor!
kan je beter airmiles sparen, is in verhouding net zo veel waard maar je kan er veel meer mee doen. én bij meerdere winkels sparen. én je hoeft geen zegeltjes meer te likken maar ja, airmiles kun je niet inwisselen voor contant geld.
Ja, ik spaar van alles: *airmiles * rocks bij Super de Boer * de gratis spaaracties van de Plus (zoals voor het boodschappenpakket) * Karwei en Gamma klantenkaart * spaarzegels van de Schoenenreus In elk geval geen spaaracties waar je extra voor betaald (hoewel dat indirect natuurlijk echt wel verekend wordt met de klant)