hoe maak ik een kraammand

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door eline23, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Ben bezig met een kraammand aan het maken voor een vriendin van me.
    Heb heel veel spulletjes,en een grote mand gekocht.
    Maar als ik alles erin doe lijkt het net alsof het heel slordig er zomaar is ingegooid.
    Hoe doen jullie dat? En verpakken jullie ook alles apart? Heb het nu er zo zegmaar ingezet en wilde rr cellofaan overheen doen.

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb er wel eens eentje gemaakt en toen elk cadeautje afzonderlijk ingepakt. Zo was het elke dag weer een verrassing wat ze uitpakten. Je kan er natuurlijk evengoed nog cellofaan omheen doen, staat leuk. Probeer ze rechtop te zetten, de grootste achteraan, de kleintjes vooraan. Hele kleine extraatjes als bijv. sokjes zou je er los tussen kunnen steken zonder inpakpapiertje, staat ook leuk!

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik heb twee soorten kraammanden gehad.
    De ene was een mand met kadootjes, elke dag er 1 uitpakken,maakt niet uit welke.
    De ander was een houten ooievaar voor op de slaapkamer met een hydrofielluier in zn snavel vol ingepakte kadootjes.
    Op elk pakketje zat een nummer en evt een toevoeging, bijv voor papa.

Dat nummer was met dikke stift op een gekleurd stukje papier geschreven en op het kadootje geplakt. Erg leuk!

In de andere mand zaten stoffen rozenblaadjes tussen de kadootjes wat ervolr zorgd dat het heerlijk rook ( de eerste dagen in t ziekenhuis een fijn rozenluchtje op mn kamer)

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zelf zou ik elk kadootje apart inpakken en in de mand doen.
    Is het ook meer een verrassing wat er in zit!

Deel Deze Pagina