Hallo allemaal, Binnenkort hebben wij weer wat feestjes en mijn zoon maakt dan altijd een tekening of een canvas verfwerkje voor het feestvarken. Maar ik wil weer eens wat anders proberen. Zat zelf aan een windlicht, waxinehouder of iets te denken en dan verven met glasverf. Geen idee wat het kost en waar ik het kan kopen. En misschien hebben jullie al wat ervaringen ermee? Voorbeelden nog leuker natuurlijk!!! En misschien zijn er nog wel hele andere creatieve ideeen? Kom maar op ... het is echt knutselweer, want ik zie witte vlokken naar beneden komen! Groetjes, Mariska
Zag gisteren bij de Action glasverf liggen. 4 knijptubes in een verpakking. Was 1,50 volgens mij. Lag bij onze Action bij de knutselspullen voor kinderen.
Bij xenos hebben ze dit ook. Wat wij ook wel eens hebben gedaan is - een handje in hardwordende klei drukken en dan daarna laten verven - onderzettertjes maken met strijkkralen (bijv met de letter van de jarige job) - een placemat gemaakt (tekening/verfwerkje maken en dan plastificeren - eierdopje/mok laten schilderen (zal vast rond pasen geweest zijn ) - je kunt ook een waxinehouder laten kleien met hardwordende klei (kleiwerk laten maken en dan een waxinelichtje erin drukken voor de vorm en laten drogen (en dan lekker verven natuurlijk ). Thijmen heeft op school ook wel eens een handje van brooddeeg gemaakt waar een waxinelichtje in kon.