wit van de ogen rood

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door BabeBabe, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mijn zoontje van bijna 2 heeft rode oogjes, het wit van zijn ogen zitten allemaal rode draadjes dus, hij heeft er weinig last vvan (zover wij kunnen zien) jeukt niet overdreven, alleen als hij moe is, hij heeft het eigenlijk sinds gistereren... vraag me af wat het zou kunnenz ijn? gewoon wat iritatie, of zou ik hiervoor de HA moeten bellen?

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    ik zou sowieso even de HA bellen (als dat nu nog kan en anders morgen)
    als hij er geen last van lijkt te hebben zul je niet de 'spoedlijn' hoeven bellen, waarschijnlijk is het iets onschuldigs, maar straks is het wel iets (waar hij last van heeft) en dan denk je 'had ik de HA maar eerder gebeld'. Bellen en even je verhaal doen zal vast geen kwaad kunnen!

heeft hij misschien heel hard moeten persen (bv voor ontlasting?) of misschien heeft hij last van een vorm van hooikoorts?

het zal vast niets ergs zijn, maar misschien is het wel vervelend voor hem.

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik heb jet zelf op het moment ook heb ik wel vaker maar voel er niets van. Gaat bij mij vanzelf over.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm mja.. te hard gewreven, geirriteerd.. of natuurlijk gewoon hooikoorts?

kan duizend dingen zijn volgens mij?

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb het zelf ook vaak. Het doet geen zeer! Het zijn hele kleine bloedvaatjes die gesprongen zijn volgens mij. Het gaat vanzelf weer over.

Deel Deze Pagina