cadeautje...of iets anders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Channel, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Hi dames,

Wist niet waar ik het kon plaatsen maar ik zit met een probleem. Wil beide oma's iets heel leuks geven omdat het hun eerste kleinkind zal zijn. Ik dacht aan iets met de echo maar kom er niet zo goed uit. Wie heeft er ook zoiets gedaan en wat?

Alvast bedankt,

channel

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij hebben een kaart gekocht met daarop; "nu ben ik nog heel erg klein maar ik vind het nu al fijn dat jullie straks mijn opa en oma mogen zijn".
    En daarbij hadden we badstoffen baby slofjes gegeven.
    Succes met verzinnen!

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij hebben een lief knuffeltje gekocht met een kaartje (neutraal). Op het kaartje hebben we geschreven: willen jullie zolang op deze knuffel passen totdat ik er ben? En dan als afzender een paar puntjes...
    Is erg enthousiast ontvangen ;)

4. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Nou, die is hartstikke leuk....

5. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Je kunt ook een leuk logeerkoffertje maken, bij action bijvoorbeeld hebben ze lieve kleine (goedkope) koffertjes in roze en blauw, hier kun je bijvoorbeeld een slabbetje in doen, sokjes, een luier, speen, noem maar op.

6. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    oja....heel leuk...wat een ideeetjes allemaal

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    bovenstaande vind ik meer iets voor als je verteld dat je zwanger bent, ik neem aan dat ze dit allang weten.

misschien is een pretecho een idee? gezellig samen met de oma's naar je kleintje kijken:)

8. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het boekje "Zo gaat de molen, liedjes van toen voor opa's en oma's van nu" kado gedaan. Is te bestellen via Bol.com. Alleen de titel van het boekje zei al genoeg ;). Je kunt er alle kinderliedjes die je zelf vroeger op school hebt geleerd in terugvinden, met leuke illustraties. Daarnaast hebben we een foto van e echo in een lijstje gedaan. Wat waren ze trots!!

Deel Deze Pagina