Ben het even helemaal zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trotsemama1986, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Voor het eerst in de hele zwangerschap ben ik het helemaal zat! Ik heb zo'n verschikkelijke baaldag! Voel me ook totaaal niet lekker.
    Heb het warm, gloei helemaal! En toch is het niet warm in huis. Mijn armen en benen voelen aan alsof ze zoooooo verschikkelijk veel werk verricht hebben dat ze het niet meer aankunnen. Mijn benen en voeten zijn dik en opgezwollen van het vocht. Ik heb hoofdpijn en voel me gewoonweg uitgeput!
    Ik werk al heel lang niet meer en doe verder niet heel veel (meestal wat kleine boodschapjes, en wat schoonmaken op een dag). En toch bij alles wat ik doe krijg ik harde buiken. Moet ook continu naar de wc sinds kort en dat zorgt voor nog meer harde buiken (ik heb geen zin om elke 3 minuten (ok erg overdreven maarja) naar de wc te lopen en houdt het daarom maar op met als gevolg--> harde buiken).
    Mijn vriend vertrekt om 5 uur sochtends voor zijn werk en komt om half 9 savonds weer thuis, en op deze dagen mis ik hem echt verschikkelijk! Ik weet gewoon niet wat ik moet op deze dagen.
    Sorry voor mijn gespui maar moest het echt even kwijt!!

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Meid, vanuit hier een dikke knuffel!! En spui maar lekker.
    Herken het enorm, zo'n dagje had ik zondag.
    Wat betreft het vaak naar toilet en harde buiken: misschien blaasontsteking? En zeer zeker je plas niet ophouden!

3. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nee heb gelukkig geen blaasontsteking, maar een kleine die het leuk vind om te boksen tegen mijn blaas..
    Maar ook de schopjes voel ik nu laag, ben bang dat ze weer in stuit gaat liggen ofzo..

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    A vervelend ja die prikjes in de blaas. Schopjes laag kan ook van de handjes zijn. Mijne ligt in stuit en voel zelden schopjes beneden. Altijd in mijn zij.

5. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Ja die van mij lag steeds in stuit en toen schopte ze echt recht naar beneden!
    Maar sinds kort is ze gedraaid en ze lag al heel laag..
    Ik denk dat ze dan gewoon alleen aan het boksen is, volgens mij ligt het kontje nog steeds bovenin.. die duwt ze af en toe flink naar buiten.

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Als ze al heel laag lag, zal ze niet zo gauw meer draaien, lijkt mij. Zou handig zijn als we zelf ook konden voelen hoe ze liggen hè. Enige wat ik kan herkennen is het voetje in mijn zij.

7. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nou hier laat ze altijd heeeel duidelijk het ruggetje voelen.. de ene keer links de andere keer rechts.. Het begint dan boven bij de billen, en je kan zo de hele rug volgen naar beneden. Ze drukt altijd haar rug helemaal naar buiten haha.

Voel me inmiddels ietje beter na even op de bank gelegen te hebben maar ben nog steeds uitgeput! En moet morgen nog schoonmaken ook bij de buren (hebben reuma, dus ik maak 1 uurtje per week schoon).

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Fijn dat je je al ietsje beter voelt. En als je morgen nog niet volledig fit bent, dan het schoonmaken wat opschuiven. Ik weet, dat is moeilijk. Vind dat zelf ook heel moeilijk, maar begin het nu langzaam wel wat te leren :) Zijn nu dagen er tussen dat ik denk, wat vandaag niet komt, komt morgen. Zelfs mijn fysiotherapeut zei nog vandaag, neem voldoende je rust, verdeel de dingen. En niet pas rusten bij pijn etc, maar het gewoon al standaard doen. Ze zei nog: je maakt het je anders die laatste weken alleen maar zwaarder.

9. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Morgen moet ik helaas wel schoonmaken, want ze hebben mij al betaald. Maar ik denk dat ik morgen gelijk maar ga melden dat ik het tot aan de bevalling in ieder geval niet meer ga redden om elke week schoon te maken daar.

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dat zou ik inderdaad ook doen. Doe je het nu altijd op een vaste dag of varieert dat? Anders zou ik ze erbij zeggen dat je komt als je je prima voelt. Zullen ze vast begrip voor hebben.

11. Trotsemama1986

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Nee op een vaste dag, aangezien hun op de andere dagen werken.
    Wel is het gelukkig zo dat ik mij tot nu toe elke woensdag goed voelde hoor.. Dus had niet echt problemen daar zeg maar. Alleen achteraf had ik veeel klachten. O.a. bekkenklachten mijn hand en harde buiken.

Deel Deze Pagina