Hallooooooo gespleten persoonlijkheid

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Na dat ik hier lid geworden ben ergens in 2007 voel ik me sinds ik moeder bén echt ma tokkie!

Ja ik scheld wel eens tegen mijn man en hij ook tegen mij als we ruzie hebben ( we hebben ook wel eens ruzie waar de kindjes bij zijn dan wel eens waar zonder schelden en maken het ook altijd weer goed )
    Ik loop er ivm werk áltijd picobello bij haar netjes gezicht ala schilderij van Picasso pantalon blouse en colbert aan nette schoenen.

Zodra ik thuis kom word ma Tokkie in me wakker.
    Smijt mn haar door de war haal het Picasso kunstwerk van mijn gezicht en tot over maat van ramp komt mijn slonzenpak ook nog te voorschijn! Om vervolgens bij mezelf te denken dat ik het dagje douchen wel kan over slaan en als dat alles nog niet genoeg is duik ik ook nog in een bed met beddengoed wat er al anderhalve week ligt!

Als ik daar dan de volgende dag onder wakker word ga ik douchen en gebruik ik ja wel de handdoek die ik de douchebeurt ervoor ook nog gebruikt hebt.

Vervolgens is het tijd voor ma Tokkie om te gaan slapen en word Picasso weer wakker en tovert mijn lege doek weer om tot een mooi schilderij, mijn slonzenpak wordt verruild door mijn pantalon blouse colbert en nette schoenen en ga richting mijn werk.
    Ondertussen in de auto in de file met wat idioten op de weg word ma tokkie soms nog even wakker en tovert er nog even wat vloekwoorden uit richting die meneer in zijn mooie audi maar die denkt dat hij DAF rijdt of naar die fietsers die met zijn 4-en naast elkaar blijven fietsen.
    Eenmaal gearriveerd is ma tokkie rustig gaan slapen Picasso word nog even wakker om bij te werken en neemt ook dan zijn rust.
    Tussendoor ontwaakt ook de secretaresse in mij en gaat aan de slag en om vijf uur verdwijnt zij weer.

En dan ontwaakt ma tokkie weer die weer de nodige vloektirades er uit gooit in de file.
    Om thuis te komen en te denken och dat huishouden ligt er morgen ook nog wel! Dat slaan we dus fijn een keertje over! En die theedoek in de keuken kan ook nog wel een dagje.
    En dan moeten we ook nog boodschappen gaan doen met een peuterpuber!
    Even ben ik mama de lieve mama en krijg een kusje voor we richting de AH gaan.
    Maar al snel tover ik om tot ontaarde moeder want mijn peuterpuber wilt niet luisteren gilt de boel bij elkaar en gooit als mama niet oplet van ALLES in het winkelwagentje waar hij nog geen 10 minuten ervoor en hele hijsa over heeft lopen schoppen omdat hij er niet in wilde en dus maar mee is gaan lopen.
    Om tot overmaat van ramp ook nog op de grond te gaan rollen en ik hem waarschuw met een nog een keer en mama laat je hier achter hoor!
    Gelukkig hersteld hij en luistert en kan ik weer rustig aan mama worden.

Bij thuis komst staat het eten klaar is jawel het bed waar we al anderhalve week onder liggen verschoond en als ik dan wil gaan douchen hangt er ook weer een schone handdoek en als ik klaar ben krijg ik een heerlijke knuffel van mijn man en voel ik mij weer heel, heel even Jamie.

Om vervolgens het Picasso kunstwerk weer te verwijderen en ma Tokkie weer te voorschijn komt:D

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha geweldig geschreven!!! :D:D

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik moest hier best om lachen omdat het zo herkenbaar is, behalve van het beddengoed en de hand doeken omdat ik een poetstrien ben lol!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ook hoor kan daar ook niet tegen maar het stuk is hilarisch geschreven ! :D

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Het Tokkie virus verspreid zich klaarblijkelijk. Ik sluit me aan! :D

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Haha zeeerrrrr besmettelijk:D

7. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Haha wat leuk!
    Mijn complimenten.

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hahahahahahahaha

Wat heerlijk om te lezen hihi

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mooi geschreven .
    Wat kleren betreft ken ik het wel heb in huis altijd mijn huispak aan joging broek .

Als ik weet dat we nog weg moeten heb ik een spijkerbroek aan met nette trui .
    Nu hier nog een week vrij dus ook heerlijk pak aan em langer in pyjama zalig .
    Volgende week weer werken maar dan ook bij thuis komst pak weer aan en vaak even door huis heen en dan sporten.

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hahaha leuk geschreven en heel herkenbaar :D

11. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik wist wel dat je het in je had rakkert :-D. Oja hier ook een tokkerdetoktok van de bovenste plank!
    Nu nog met mijn nagellak van vrijdag in mijn huistrui met gaten en mijn mmasca ^ a na het douchen op mijn knietjes.
    Vooral mijn buik niet inhouden en lekker knauwen op zonnepitten terwijl ik mannen textueel bevredig.

12. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Kun je daar niet wat van afstaan?? Dan ben ik misschien ook iets minder ma tokkie;)

Heerlijk geschreven, heb me rotgelachen!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha het is niet vaak dat ik op zulke briljante ideeen kom (misschien nu omdat ik weer werk weer een beetje van mezelf terug vind ofzo)
    Maar het kwam in me op en moest het hier ff neerzetten.

Dus dames die het leuk vinden bedankt voor het compliment..
    (inmiddels is ma tokkie weer gearriveerd)

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Lekker blijven werken dan, het doet je goed.

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    :D geweldig geschreven en oohh best herkenbaar.. (op dat make up na, want dat gebruik ik weinig, en beddengoed en handdoeken dan haha)

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd blijf lekker werken en zeker ook je zelf weer vinden.
    Die saja kunnen wij en die maakte ons aan het lachen.
    Die moet weer komen en de oude weg er mee.

Knuffie

17. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Whahaha! :'-) Jij schrijft leuk!!!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Je bent een lieverd *mist kus poppetje!!!*

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Maakt kus popje , heb vrij deze week tijd om wat te maken :D

Is toch zo we kunnen niet eeuwig onder de steen blijven .
    IK kom er ook onder weg dus ook jij.
    al lig ik er half onder nu ik niet fit ben.
    Ontlasting wil nog niet pff tok tok :D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oei das balen meid!!!! Weet er alles van ( heb dat dus altijd *zucht*)

En idd eindelijk onder die steen vandaan haha.
    Merk wel hoor dat nu ik weer werk ik lekkerder in mn vel zit.

Deel Deze Pagina