Cadeautje per post

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda86, 25 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Een vriendin van mij zit er even doorheen en nu blijkt haar dochter ook nog besmet te zijn met Corona. Ze zitten dus met het hele gezin in quarantaine en ik kan niet echt iets voor ze betekenen. Maar ik wil haar wel graag even opvrolijken en laten weten dat we aan haar denken.

    Nu kom ik online allerlei leuke dingen tegen, van brownies tot taarten en van ballonen tot bonbons. Maar ik hoor graag van jullie of jullie ergens positieve ervaringen mee hebben :).
     
  2. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.959
    1.718
    113
    Misschien een bos bloemen? Die staat de hele querentaine tijd.

    Of een gezelschapsspelletje?
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  3. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Zelf een doos vullen met leuke dingen? Iets lekkers, misschien een lekkere body lotion, een leuk spel om te doen etc.
     
    Manolito en Linda86 vinden dit leuk.
  4. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Bloemen zijn een leuk idee, maar ik geef het liefst iets waar het hele gezin wat een heeft. Een spelletje is wel leuk ja, dat doen ze graag!
     
  5. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.659
    1.188
    113
    Linda86 vindt dit leuk.
  6. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Chocola per post is hier nogal een beladen onderwerp:rolleyes:. Iets met aansprakelijkheid als je hond je post opeet....

    Wat ik zou doen is zelf een doos vullen met lekkere dingen, tijdschriften en een leuk spel.

    Maar als je iets wilt bestellen dan zagen de bonbons die @Adje laatst heeft verstuurd er heel mooi uit. Echt een feestje om naar te kijken.
    ( ervan uitgaande dat ze geen postetende hond hebben)
     
    smax, Emsy, MamavanLieverd en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ow dat is ook nog wel een idee, kan ik er voor iedereen iets in doen :thumup:
     
    Manolito vindt dit leuk.
  8. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hahaha, ik weet het, maar ze hebben geen hond :roflmao::roflmao:. Die bonbons had ik ook gevonden ja, die zagen er goddelijk uit, maar is mét alcohol, dus niet voor de kinderen geschikt.

    Ik denk dat ik maar zelf wat ga samenstellen en bij de voordeur neer zet.
     
    Sado, TotalBella, Zeebra en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.708
    113
    Vrouw
    Dat zou ik inderdaad doen. Super lief van je!
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  10. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.498
    24.375
    113
    De bonbons waar @LisbethSalander het over heeft zijn hier te krijgen: https://www.chocoladebezorgd.nl/
    Echt een aanrader! Ze waren echt verrukkelijk! En niet alle bonbons hebben alcohol hoor. De meeste zijn zonder alcohol. En je kan bepaalde dozen zelf samenstellen.

    En nog een aanvullend idee wat ik voor mijn zus heb gedaan, toen mijn nichtje corona had en zij het ook zwaar hadden met de quarantaine etc:
    Een goed gevulde doos met voor ieder wat wils, zoals diverse tijdschriften en puzzelboekjes, chips, chocolade, geurkaars, plantje, folieballon (kleurrijke regenboog), douchefoam, en misschien vergeet ik nog iets.
    Dit heb ik voor de deur gezet en aangebeld.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  11. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    #11 esklessebes, 25 feb 2021
    Laatst bewerkt: 25 feb 2021
    Hier laatst van die gekleurde truffels laten opsturen naar een vriendin. Happytruffel.


    Wat ook leuk als ze kids hebben en nu helemaal hip is zo een click ding erbij doen.
    Staan geloof ik bij de Vomar in de folder.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  12. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Een paar kleine dingetjes die de quarantaine wat aangenamer kunnen maken. Iets leuks voor haarzelf en iets leuks voor de dochter. Als je in staat bent om het langs te brengen (en ze niet al te ziek zijn) misschien even een half uurtje vantevoren bellen wat voor broodje ze van de slager willen bijvoorbeeld en die meenemen.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  13. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Wij zitten ook al bijna een maand in quarantaine, tenminste, de kinderen en vorige week kregen we verschillende pakketten van mensen verschillende dingen zaten. Voorleesboek, speelgoed, knutselspul, lekkers, bakmixen ed. En van mensen verder weg appeltaart per post, brownies per post, chocola per post, fruitmand. Echt lief, denk dat je vriendin het vast heel erg kan waarderen, mij pept het iedere keer zó op.
     
    Roanna, Linda86 en Zeebra vinden dit leuk.
  14. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Chocolade atelier nagelkerke, even googelen, daar heb ik vrienden van mij blij mee gemaakt. En Tony chocolonely via greetz. Nl was ook goed bevallen.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  15. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    TS misschien ook telkens vragen of je boodschappen kan halen voor ze.
     
  16. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Jeetje, een maand al! :eek: Dan kan ik me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Wel fijn dat je lieve mensen om je heen hebt, die aan jullie denken :).
     
    MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  17. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.521
    1.945
    113
    Ik weet natuurlijk niet wat je er aan wilt uitgeven, maar ik heb dit een maand geleden gehad met een nicht van me.
    Ik heb inderdaad een doos gevuld met wat lekkere dingen, een mooi voorjaarsbloemen bakje, een handgeschreven kaart, een spel en knuffel voor de kids, een paar tijdschriften etc.
    Gewoon leuke, lekkere en wat luxe dingen.
    Met een persoonlijke noot.
    Viel erg in de smaak
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  18. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Bedankt allemaal voor het meedenken :). Ik ga zelf een pakketje maken en het bij de voordeur neerzetten. Hopelijk vrolijkt het ze wat op, ze hebben al behoorlijk wat slecht nieuws gekregen de laatste tijd, dus ze kunnen wel wat vrolijkheid gebruiken.
     
    MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  19. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Heel naïef. Maar hoe zit je een maand in quarantaine? Symptomen die niet stoppen of 1 voor 1 ziek?
     
  20. MinnieMouse94

    MinnieMouse94 Niet meer actief

    Man op een dinsdag 26 januari ziek geworden. Ik op dinsdag 2 februari. De meiden laten testen op dag 5 nadat ik beter was, op dinsdag 16 februari, H. testte toen positief, R. en D. negatief. Inmiddels is H. beter en is het zondag dag 5 en worden R. en D. weer getest. Dan is het 28 februari en dus gaan we die maand aantikken. Man en ik mogen er nu natuurlijk wel uit maar je kunt natuurlijk vrij weinig als je kinderen thuis zitten. Het zal vast niet ideaal zijn om allemaal tegelijk ziek te zijn, alhoewel, als je zo'n milde variant hebt als wij hebben gehad, is dat ook wel te doen, maar achter elkaar is ook echt niet aan te raden. Jammer alleen dat we geen invloed er op hebben. :cry:
     

Deel Deze Pagina