Cadeautje per post

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda86, 25 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Jeetje heftig!!

Momenteel hier 3 positieve mensen in huis, alleen kleuter is nog negatief. Ik laat hem zaterdag testen, hij is al een paar dagen niet lekker. Dus ik hoop gewoon op positief want dan telt de dag van ziek worden. Zit nu 7 dagen binnen en hoop vooral voor mijn kleuter dat het voor hem zo kort mogelijk gaat duren. Alhoewel de peuter iedere dag een tantrum heeft omdat we niet naar ballorig kunnen ‍o_O

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Maar H had geen klachten? Zijn jullie in isolatie geweest apart van de kinderen?

3. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.093
    14.807
    113
    Vrouw
    Wat een leuk idee!:thumup:
    Toen wij met het gezin in quarantaine zaten kregen wij ook een paar keer iets. Iedere keer weer een fijne verrassing.
    We hebben 2x geval gehad. Heerlijk eigen gebakken appeltaart, met slagroom en versgeperst sinaasappelsap. Bloemen. Een heel verwenpakket om te borrelen.
    Echt heel lief.
    Een persoonlijk iets is altijd een leuke oppepper voor iemand.

Lang ziek kan natuurlijk ook, maar met allemaal na elkaar ziek worden is een maand zo om.
    Bij ons kreeg de eerste op 14 januari een positieve test. Ik op 22 januari. Man en ene zoon op 25 januari. Jongste zoon en ene dochter op 30 januari. Oudste dochter op 5 februari. Toen bleef er een negatief. Hij zat in quarantaine tot de laatste niet meer ziek was.
    Alleen oudste dochter is in isolatie gegaan om het voor haar broertje wat in te korten. Daardoor mocht de laatste op 13 februari weer uit quarantaine.
    En dan is de maand dus om.

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.093
    14.807
    113
    Vrouw
    'fijn' dat er nu al 3 positief zijn. Hopelijk ben je er snel doorheen. Iedere keer de spanning van testen is echt een ramp. Niet het testen op zich, dat is geen probleem hier. Maar de stress voor de uitslag is echt killing voor de sfeer:confused:

5. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ik hoop dat je kleuter zsm positief is! Of negatief blijft dan. H. kreeg precies op de dag van testen klachten. Maar gelukkig was ze wel binnen de 7 dagen weer klachtenvrij. Mijn man en ik hebben daar wel echt 1,5e week over gedaan. Wij zijn niet in isolatie gegaan. Niet mogelijk in ons kleine huisje. Jullie ook niet denk ik?

6. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Oh man ik ben nu al zenuwachtig en gespannen. Zo bang dat er eentje positief is. Als er dan zo nodig positief getest moet worden, dan toch wel allebei tegelijk graag. Blegh, ben het zo zat.

7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.093
    14.807
    113
    Vrouw
    Ja snap je helemaal. Ik hoop met je mee voor twee dezelfde uitslagen

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  8. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Het begon bij de peuter, die besmette mijn man. En ik testte negatief incl keelpijn (2d later wel positief). Mijn kleuter houdt niet van kusjes en aanraken dus ik weet het nog niet zeker of hij het ook heeft .....
    Ja ik vind de uitslag ook idd tergend langzaam gaan.

Zxcvb vindt dit leuk.
  9. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wat een lief idee! Je kan ook nog een bon voor pathé thuis geven met popcorn en ander lekkers voor een bioscoop avondje thuis.

Deel Deze Pagina