Hoi allemaal, IK ben vandaag een bekende tegen gekomen op het forum en heb haar meteen een pbtje gestuurd met de medeling dat ik weet dat ze er is maar mijn mond er over dicht hou en of zij ook haar mond houd Mijn vraag is wat zouden jullie doen als jullie een bekende tegen komen op het forum? Ben een beetje nieuwsgierig
ik ben al een bekende tegengekomen, ik heb niks tegen haar gezegd, want zij hoeft niet te weten dat ik hier ook zit.
Nou er zitten hier een paar bekenden van mij, en visa versa we weten allemaal van elkaar wie we zijn. En ik hoef niks geheim te houden in ieder geval. Kan me wel voorstellen als je dat wilt maar bij ons is dat niet zo.
nee nog niet tegengekomen gelukkig. Vind het eerlijk gezegd ook wel prettig om een beetje anoniem te kletsen. Ik weet niet waarom hoor, maar is gewoon echt iets van mij alleen.
Ik heb zoiets van ik heb liever dat ze er vanaf weet, ik vind het niet erg om niet meer anoniem te zijn maar ik wil niet dat meteen de hele wereld het weet maar we hebben gezegt we weten het niet van elkaar dus dat komt helemaal goed
Hmmm, ik ben lange tijd geleden er achter gekomen dat een (oude) vriendin van mij hier op 't forum zat. Ze wist van mij dat ik hier las en schreef. Niks van vermeld dat zij zich ook had aangemeld. Maakt niets uit........maar goed, ze heeft wel toendertijd mijn berichten zitten lezen. Voor mij is dit gewoon een open boek, maar blijkbaar voelde ze toch de drang om op deze manier zaken van mij te 'lezen'..... Blijf het nog steeds vreemd vinden.......
ik zou het niet erg vinden als hier bekenden zaten. ik weet dat er één vriendin zit, maar die weet alles wat ze leest toch wel. voor de rest zou ik het leuk vinden wie het zou zijn, en dus ook graag een pb'tje ontvangen. ik zelf ben buiten die vriendin hier nog geen bekende tegengekomen.
voor mij zit er hier ook 1 bekende en wist neit dat ze hier ook zat... dus ze melde het gelijk op msn van joh jij zit ook op zwangerschapspagina.. daar ben ik wel blij mee dat ze dat zei dan kan ik rekening houden met wat ik plaats of niet en zou het ook fijn vinden mochten er bekende zijn dat ze het laten weten
Ik heb hier 3 bekenden op het forum zitten. Eentje heb ik zelf hierheen geloosd, hihi... Maar mochten er idd meer zijn die mij kennen, laat maar weten hoor! De dingen die ik hier vertel, vertel ik ook aan de mensen om heen, en als iets echt privé is zet ik het hier ook niet neer. Xx
Volgens mij ben ik nog geen bekenden tegen gekomen hier. Mocht iemand mij wel kennen, zou ik het wel leuk vinden dit even aan mij te melden En dan niet omdat ik hier 'grote geheimen' neer kwak, maar gewoon voor de leuk!
Ik heb mezelf ooit bekend gemaakt aan mijn beste vriendin die hier ook schreef. Verder heb ik een moeder van school ontdekt, maar dat weet zij gelukkig niet
hier ook een aantal bekende. sommige weten het en houden hun mond en omgekeerd ook. andere weten niet dat ik het ben
ik ken er inmiddels 3 hier. maar die zijn hier door mij gekomen ik ben erachter gekomen dat mijn zus stiekem meelas. of tenminste stiekem, ze wist dingen die ik alleen hier had vermeld. ze zei ik een keer zo van ja dat had ik gelezen. ik huh? waar dan, ja zegt ze ik lees met je mee....... Weet niet of ik dat zo leuk vind. maargoed als ze dit leest weet ze dat ook meteen