Bekende op het forum.

Discussie in 'De lounge' gestart door veertje, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoi allemaal,

IK ben vandaag een bekende tegen gekomen op het forum en heb haar meteen een pbtje gestuurd met de medeling dat ik weet dat ze er is maar mijn mond er over dicht hou en of zij ook haar mond houd :D

Mijn vraag is wat zouden jullie doen als jullie een bekende tegen komen op het forum?
    Ben een beetje nieuwsgierig :D

2. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik ben al een bekende tegengekomen, ik heb niks tegen haar gezegd, want zij hoeft niet te weten dat ik hier ook zit.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou er zitten hier een paar bekenden van mij, en visa versa we weten allemaal van elkaar wie we zijn. En ik hoef niks geheim te houden in ieder geval. Kan me wel voorstellen als je dat wilt maar bij ons is dat niet zo. :)

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    nee nog niet tegengekomen gelukkig. Vind het eerlijk gezegd ook wel
    prettig om een beetje anoniem te kletsen. Ik weet niet waarom hoor, maar is gewoon echt iets van mij alleen.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb zoiets van ik heb liever dat ze er vanaf weet, ik vind het niet erg om niet meer anoniem te zijn maar ik wil niet dat meteen de hele wereld het weet maar we hebben gezegt we weten het niet van elkaar dus dat komt helemaal goed :D

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hmmm, ik ben lange tijd geleden er achter gekomen dat een (oude) vriendin van mij hier op 't forum zat. Ze wist van mij dat ik hier las en schreef. Niks van vermeld dat zij zich ook had aangemeld. Maakt niets uit........maar goed, ze heeft wel toendertijd mijn berichten zitten lezen. Voor mij is dit gewoon een open boek, maar blijkbaar voelde ze toch de drang om op deze manier zaken van mij te 'lezen'.....
    Blijf het nog steeds vreemd vinden.......

7. ik zou het niet erg vinden als hier bekenden zaten. ik weet dat er één vriendin zit, maar die weet alles wat ze leest toch wel.
    voor de rest zou ik het leuk vinden wie het zou zijn, en dus ook graag een pb'tje ontvangen.
    ik zelf ben buiten die vriendin hier nog geen bekende tegengekomen.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    voor mij zit er hier ook 1 bekende en wist neit dat ze hier ook zat... dus ze melde het gelijk op msn van joh jij zit ook op zwangerschapspagina.. daar ben ik wel blij mee dat ze dat zei dan kan ik rekening houden met wat ik plaats of niet :)

en zou het ook fijn vinden mochten er bekende zijn dat ze het laten weten ;)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik heb hier 3 bekenden op het forum zitten. Eentje heb ik zelf hierheen geloosd, hihi...;) Maar mochten er idd meer zijn die mij kennen, laat maar weten hoor! De dingen die ik hier vertel, vertel ik ook aan de mensen om heen, en als iets echt privé is zet ik het hier ook niet neer.

Xx

10. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ik ken Caruli & iloon.....
    Maar ook een oud buurmeisje tegengekomen op het forum

Liefs Maria

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Volgens mij ben ik nog geen bekenden tegen gekomen hier. Mocht iemand mij wel kennen, zou ik het wel leuk vinden dit even aan mij te melden :D En dan niet omdat ik hier 'grote geheimen' neer kwak, maar gewoon voor de leuk!

12. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    @Maria79
    idd alleen een oud buurtgenoot!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En kent iemand mij?

14. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb mezelf ooit bekend gemaakt aan mijn beste vriendin die hier ook schreef. Verder heb ik een moeder van school ontdekt, maar dat weet zij gelukkig niet :)

15. hardloper

hardloper Niet meer actief

ja 8-[ maar ik zeg lekker niet wie ik ben 8)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat is niet eerlijk.. :( ;)

17. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hier ook een aantal bekende. sommige weten het en houden hun mond en omgekeerd ook. andere weten niet dat ik het ben

18. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik ken er inmiddels 3 hier. maar die zijn hier door mij gekomen ;)

ik ben erachter gekomen dat mijn zus stiekem meelas. of tenminste stiekem, ze wist dingen die ik alleen hier had vermeld. ze zei ik een keer zo van ja dat had ik gelezen. ik huh? waar dan, ja zegt ze ik lees met je mee....... Weet niet of ik dat zo leuk vind. maargoed als ze dit leest weet ze dat ook meteen ;)

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ben nog geen bekenden tegengekomen!
    Ik zou het leuk vinden als ze het melden als iemand mij kent ;).

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    nee ik ben ook nog geen bekende mensen tegen gekomen...

Deel Deze Pagina