Ben ik nu zwanger of ongesteld?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kuipersl, May 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    Hoi!

Ik schrijf enthousiast mee op het 'de eerste IUI' tophic. Ik heb de 13e pregnyl gespoten om de eisprong op te wekken, de 15e was de IUI.
    Woensdag de 28e teleurstelling: ongesteld.
    Maar de ongesteldheid zet niet echt door, dus dacht ik vanmorgen: ik doe een test...negatief is negatief. Maar goed, de test geeft positief aan.

Kan het zijn dat ik nog 'last' heb van de HcG in de pregnyl? Of is het daarvoor te lang geleden?

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    als het goed is is de pregnyl al uit je lichaam
    maar wil je zekerheid zou ik over 2 dagen nog een test doen
    kan zijn dat je echt zwanger bent
    heel veel succes meid
    hoop echt dat het raak is ;)

3. hartewens

hartewens Fanatiek lid

Jul 11, 2007
    1,082
    0
    0
    Spannend Kimmy! Als de ongie niet doorzet kan het dus best dat je zwanger bent. Was de test erg duidelijk?

4. Jinthe81

Jinthe81 Lid

May 5, 2008
    62
    0
    0
    Hey Kimmie,

Ik denk dat het betekent dat je zwanger bent hoor!
    Ik heb nl. afgelopen woensdag even een testje gedaan (kan pas volgende week echt testen) maar ik wilde weten of ik dan volgende week niet een postieve test zou hebben en dan idd gaan twijfelen of het nog van de Pregnyl zou zijn.
    Hij was woensdag (9 dagen na Pregnyl) negatief. Dus wanneer ik volg week een positieve test zou hebben weet ik waarom! :D
    Ze zeggen dat ongeveer 10 dagen na de Pregnylinjectie het uit je lichaam is.
    Wrsch. dacht jouw lichaam:ik moet ong worden en bedacht zich toch maar weer omdat er dus wrsch wel wat groeit! (hoor je wel vaker!).

Succes! Anders bel het ziekenhuis of je mag komen bloedprikken?

Liefs, Jinthe.

5. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    Maandag bloed prikken in het ziekenhuis...dinsdag uitslag: ik laat het weten!

6. Paint

Paint Actief lid

Feb 27, 2007
    392
    0
    0
    Jezus meis, dat zou geweldig nieuws voor jullie zijn.
    Hoop het echt voor je. Wat duurt het nu weer lang eer dat het maandag en dinsdag is he. ;)
    Zal voor je duimen hoor. :D
    En ik heb ook gehoord dat de pregnyl na 10 dagen uit je lichaam is dus, het zou zo maar kunnen. Een innestellingsbloeding misschien geweest?

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Spannend meid! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooowww Kimmy, spannend!
    De kans is zeker aanwezig dat het raak is.....ik za voor je duimen!

Liefs Nikkie

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

10. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hoi Kimmy,

Wat een herkenbaar verhaal! Ik had mijn 5de IUI gehad en dacht 2 dagen voor mijn NOD ongesteld te worden. Ik verloor namelijk bloed. Maar het zette niet echt goed door, dus voor de duidelijkheid toch maar testen. De test was licht positief. Het ziekenhuis kon me niet echt geruststellen, want ze gaven aan dat het 2 kanten op kon gaan. Zeker was, dat ik zwanger was (geweest). Het kon een innestelingsbloeding zijn of het is die dag toch nog misgegaan. Ik moest een week wachten met testen, omdat er sowieso nog HCG in mijn bloed zat.
    En je ziet het resultaat! Het was dus een innestelingsbloeding.
    Ik hoop dat dit je een beetje moed geeft.

Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik weet hoe spannend deze dagen zijn.

Liefs Marielle

11. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    @Mariel77: Het is zeker spannend! En jouw verhaal geeft me moed! Thanks! Ik ben woensdagavond 'ongesteld' geworden, maar nu nog steeds geen echte menstruatie. Beetje bloed, met name bruin bloed. Gaat met jou alles goed verder?

12. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hoi Kimmy,

Echt spannend voor je! Hier gaat het heel goed.
    Ik ga heel hard voor je duimen en hou je topic in de gaten! Succes!

Liefs Marielle

13. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    Hoi kimmy,

Ik denk dat je gewoon zwanger bent! Wat leuk!

Ook ik had een vroege test gedaan, namelijk 5 dagen na de IUI, om er zeker van te zijn dat de HCG uit mijn lichaam was. Nou dat was die zeker. Helemaal geen streep!

Dus je bent gewoon zwanger. Een positieve test is gewoon positief!

Mijn arts heeft nog steeds niet in mijn bloed gekeken of ik zwanger ben. Hij vertrouwt gewoon op de test.

Ik blijf voor je duimen dat alles goed gaat/komt!

groetjes

14. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    @Mariel: ik heb je site bezocht. Leuk gedaan, meid!

@Cilianne: Ik hoop het echt zooo... wat voel je je als mens nu kwetsbaar, zeg! Het zou wat zijn, net als jij de eerste iui raak?!

Allemaal hartstikke bedankt voor het meeleven!

15. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    Meiden, ik weet nog niks.....

Vandaag bloed geprikt. HcG in mijn bloed was 237. Geen idee wat dat betekent...in elk geval heeft er een innesteling plaatsgevonden, maar gezien de hoeveelheid bloed die ik nog steeds verlies durven ze niet te zeggen of de innesteling goed gegaan is of dat er een menstruatie (ofwel vroege miskraam) aan zit te komen.

.....of ik op 18 juni terug wil komen......................................................

zit er wel een beetje doorheen, eigenlijk...

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Volhouden meis! Van 1 keer bloedprikken kunnen ze idd niet veel zeggen. Het gaat erom hoe snel het HCG stijgt. Vind het wel vreemd dat je nu 16 dagen moet wachten voor je weer mag gaan...

Iig als ik het goed heb verlies je oud bloed en geen knal rood? Mijn verloskundige zei dat zolang het geen rood bloed gecombineerd met krampen is, je je niet te veel zorgen moet maken.

Ik leef met je mee... de dagen moeten volgens mij echt wel voorbij kruipen maar probeer toch een beetje vertrouwens te hebben!

17. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hallo,

Wat ontzettend naar zeg! Dan ga je bloed prikken en dan weet je nog niets. Ik heb ook geen idee wat het betekent (misschien is het te googelen?), die hoeveelheid. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, want die onzekerheid is het naarst he.

Heel veel sterkte de komende dagen.

Dikke knuffel, SRB

18. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    @Marisha: Ik probeer het vol te houden, het kost alleen wel verschrikkelijk veel energie. Het zit in mijn hoofd en het wil er niet uit, zeg maar.. Terwijl ik normaal altijd redelijk nuchter en rationeel ben, wil dat nu absoluut niet lukken.
    Het is bruin, maar ook rood bloed. Verder heb ik geen kramp of iets dergelijks. Het is erg onzeker allemaal.

@srb: thanks voor het meeleven. Doet me goed!

19. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,035
    6,138
    113
    Happyland
    Dat is ontzettend balen zeg, kan me goed voorstellen dat je niet weet waar je het zoeken moet.Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan en dat ik hier goed nieuws mag lezen!

20. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Dus nog geen duidelijkheid! Wat slopend moet dit zijn. En dan moet je wachten tot 18 juni. Waarom zo lang? Ik moest een week wachten. Mocht het mis zijn gegaan, dan moest mijn HCG zo gezakt zijn, dat ik na een week niet meer positief zou testen.
    Ik blijf voor je duimen. Hou vol, meid!

Share This Page