ik krijg soms weleens spontaan een bosje bloemen, of hij neemt ineens lekkere douchegel mee... of een leuk spel voor op de pc... of ik mag een nieuwe gardarobe aanschaffen als we eens door de stad lopen zonder een doel te hebben op dat moment... van die leuke spontane dingen... andersom gebeurd dat natuurlijk ook....! neem weleens leuke sokken mee, boxershorts... een lekker flesje drank... een leuk shirt... gaat er mij meer om dat je elkaar niet vergeet en elkaar waardeerd.. dat kan de ene keer zijn met een dikke kus en een knuffel en de andere keer met iets materialistisch... het is overigens niet zo dat het dan gelijk duur moet zijn hoor... ben met alles blij en hij ook...
2 cd's toen we net verkering hadden en een bloemetje na de bevalling. Ik vind het jammer dat hij nooit iets spontaan meeneemt voor me. Maar ja, het zit er blijkbaar gewoon niet in
Nee, hier nooit een cadeautje! Zelf niet na de bevallig, kraamweek en zelfs met mijn eigen verjaardag of met moederdag moet ik hem even helpen herinneren dattie er wel aan denkt. Vaak komtie dan ook nog eens aan met: Wat wil je hebben dan? AAA. Ik WIL niks hebben maar het zou zo fijn zijn als het is spontaan gebeurt! 3 jaar geleden op mijn verjaardag, liepte me zo voorbij! Heel vrolijk: Hoiiiiii! En weg wastie. Ik hem roepen: Euh.. Ik ben jarig? Ooooooojaaa! Nou, lekker begin van de dag zeg maar. Uiteraard ben ik zonder die dingen ook héél blij met hem . Maar toch baal ik stiekem wel eens.. Ik vind bijvoorbeeld een ring, ketting of armband heel mooi om te krijgen. Daar zou ik echt emotionele waarde aan hechten, ookal is het het goedkoopste van het goedkoopste. Ik draag het bij me.. Ik hint me helemaal suf hier, maar het komt er niet door. Dus koop ik hem vaak cadeautjes.. Dan maar andersom!
Ik vind het ook altijd leuk om kleinigheidjes voor mijn mannetje mee te nemen. Hij is gek op bier. En soms ga ik weleens naar de Gall en Gall en neem speciale biertjes voor hem mee. Ook neem ik weleens kleren voor hem mee. En toen hij net wist dat hij vader ging worden, toen heb ik voor hem zo'n Bibi-speentje gekocht (of ja eigenlijk voor de baby) met de tekst: "Papa is the best" en een slabbetje met: "Ik lijk op papa, want ik drink ook uit de fles". Dat vind ik leuk, om hem mee te verrassen.
ja heel vaak en nog! keer gouden armband. draag hem alleen nooit helaas want hij is heel snel gebroken door de aparte schakel en ben veel te bang dat ik hem verlies. heel vaak neemt ie bloemen mee of mag ik kleren uitzoeken na de bevalling kwam ie aan met een bakje filet hahaa lief toch
Mijn vriend neemt zo nu en dan een bosje bloemen of een leuk plantje voor me mee.. als ik sochtends beneden kom hangt er soms een briefje aan de spiegel waar die wat liefs op heeft geschreven, zo schattig!!
Mijn vriend is nooit zo mega attent wat betreft kado's... Maar hij heeft wel ook al heel lieve dingen gekocht. Zoals een roos die mijn zoontje aan mij mocht geven op m'n eerste moederdag. Vond ik zo schattig!
mooiste: een bos met grote rode baccara rozen toen hij voor het eerst bij mij kwam minst leuke: een joekel van een flatscreen hoegenaamd om mij blij te maken.. terwijl bij hem en de kids het water uit de mond liep hehehe. manlief verrast me vaker met kadootjes, maar niet heel vaak is het iets waar ik echt blij van wordt maar eerder hij.. zo verkocht hij mijn auto.. en kocht een grote auto daarvoor terug.. tadaaaaa riep hij.. nou ja, mijn auto deed het toch prima? of sieraden, hij vind het heel fijn om het te geven, en ik draag het nooit... krijg het hem niet afgeleerd dat ik echt geen sieradenvrouwtje ben. ikzelf geef vaak kleine persoonlijke kadootjes: een fotoalbumpje van 1 jaar papa.. met allemaal fotos van hem en dochterlief erin.. of een jackinthebox hartje dat eruit springt en roept I love u.. een horloge met daarin de geboortedatum van zijn dochter (dat krijgt hij ook uit naam van haar).. word gewoon het blijdst van hele kleine dingen
Mooiste cadeau: Milan en de baby in m'n buik! Mindere cadeautjes heb ik eigenlijk niet gehad, als 'ie 't niet zeker weet vraagt 'ie 't voordat 'ie iets koopt, maar meestal weet 'ie wel wat ik leuk vindt hoor!
Uiteraard krijgt hij van mij ook cadeautjes. De laatste keer was toen we op vakantie waren. We gingen uit eten en toen kwam de rekening, die heb ik aangenomen. Kaartjes en binnenkort weer een luchtje of iets technisch waar ik geen verstand van heb
Komt hier ook niet zoveel voor. maar goed zijn inmiddels bijna 12 jaar samen. Zo af en toe neemt hij zomaar eens een bosje bloemen mee Mooiste cadeau wat ik van hem gehad heb zijn Levi en Milou*
Tegenwoordig ook niet meer zo vaak moet ik bekennen. Vroeger wel vaker, en dan liet ik ook wel eens lieve briefjes achter enzo. Maarja dat is er toch wel een beetje uit gesleten.
Hier wel af en toe een cadeautje. Met verjaardag en kerst. En sinds kort ook voor moederdag. Ik ben er trouwens zelf niet zo heel goed in. Hij isvolgende week jarig en ik heb nog niks...
Hahah! Luna in actie! Ik vergeet trouwens wel dattie me tijdens de zwangerschap een keer een bos bloemen heeft gegeven.. Alleen was dat wel onder dwang, dus ook niet errug spontaan.