Cadeautje van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

De was opvouwen doet hij ook wel eens ja! dan zit ik er echt van te genieten maar ik heb een tik met opvouwen :(

dus wanneer hij klaar is doe ik het boven toch stiekempjes opnieuw ;)

hij doet zo z'n best ervoor vandaar :p

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind het een geweldig cadeau als mn man me meeneemt uit eten!!!

dat gaan we morgen avond weer lekker gezellig doen!
    dat voelt voor mij echt als een cadeautje krijgen!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jah hoor krijg wel eens kado's :D
    Heb 3 weken terug nog een hele grote fles parfum van prada gekregen, met een mooie verstuiver erbij.
    Hij weet qua parfum precies wat ik lekker vind.
    Verder krijg ik altijd als hij in Sudan is geweest een nieuw sierraad behalve de laatste 2 keer toen was onze dochter aan de beurt ;)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk is dat he!
    ik heb ook al veel van mn man gekregen... (maar hij ook van mij hoor!)
    vind het altijd zo leuk! zowel het geven/uitzoeken en bedenken als het krijgen!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier eigenlijk zelden een cadeautje.. Laatst toen ik me zwaar k~t voelde kwam hij met een grote doos Merci aan zetten.. Kan dan wel janken.. zo lief vind ik dat!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    dat is zekers ontzettend lief MamavEsmee!

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Die ontwikkeling maken we hier ook mee, tegenwoordig krijgt dochterlief vaker iets van em dan ik ;)

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Het liefste wat ik van hem heb gekregen is een kanariegele Golf 1 cabrio. Die had hij is Duitsland gekocht, laten ophalen door een vriend van mn vader, bij een vriend van hem in de loods verstopt en zelf opgeknapt. Op mn verjaardag kreeg ik een blinddoek om en kwam hij erin aanrijden.. Lief!!!
    Ondertussen is die auto al weg (was niets voor de winter en ik heb echt een auto nodig die start8)) en heb ik al twee andere gekregen, maar dat was echt onwijs lief.
    En het rompertje met mama is de allerliefste toen ik zwanger was.

Het minst leuke.. ehm.. hij had niet zo'n goede smaak qua sierraden. Of misschien niet mijn smaak haha. Als hij voor werk in het buitenland was geweest kwam hij altijd met iets terug. Een ring, oorbellen. Heel lief, maar niet helemaal mijn ding. Gelukkig overlegt hij nu eerst met mn moeder voordat hij iets koopt!

Ik koop ook vaak cadeautjes voor hem, vind ik ontzettend leuk!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha hier nog 1.. moeders krijgt werkelijk nooit meer cadeautjes en zijn kleine grote liefde wordt werkelijk overladen met hello kittyarmbandjes, nieuwe kleren, hippe slofjes, prinsessenspulletjes etc

ik besta niet meer :(

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

mijn man verrast me wel vaker.

Regelmatig een bosje bloemen, hij zorgt er vaak voor dat mijn kopje thee sochtends klaar staat.

Van het weekend mocht ik de keuken niet inkomen omdat hij extra lekker aan het koken was en dat was ook echt heerlijk.

Hij is vaak degene die kaarsjes en dergelijke aanzet in huis om het romantisch te maken

en natuurlijk het grootste cadeau zit in mijn buik.

Liefs

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik krijg ook wel regelmatig iets. Voor de bevalling een mooi horloge gekregen. Een ring weleens gekregen. En hij neemt ook weleens wat lekkers mee uit de winkel, dat is me net zo dierbaar. Toevallig heb ik hem gister een TomTom cadeau gedaan, omdat hij zo hard werkt in ons nieuwe huis en hij gewoon de allerliefse man van de wereld is ! Maar het ziet hem vooral in de kleine dingen. Het hoeft allemaal niet groots en duur te zijn.

12. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb liever een lekker knuffel dan alleen maar sieraden en verder geen genegenheid

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Iets van € 700,-- vind ik geen cadeauTJE. Misschien iets duidelijker.

Toen ik het topic begon te lezen dacht ik dat het over een bosje bloemen of een lekker luchtje ging. Niet over laptops en mp3 spelers. Dat zijn namelijk voor mij geen cadeautjes die ik zomaar zou geven, zonder gelegenheid.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou mijn man wel. :D

Tenminste, toen nog, toen we allebei nog apart woonden.
    Nu hebben we een gezamenlijke rekening en kunnen we het geld wel anders besteden. ;)

Een bosje bloemen ipv een laptop had ik ook even lief en leuk gevonden hoor. Gewoon het gebaar dus en dat hij aan mij denkt...

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Tja wij geven elkaar soms gewoon datgene waar we op dat moment blij van zouden worden. En soms is dat een ontbijtje op bed, soms is dat iets heel erg duurs. Kan van allebei even blij worden hoor. Maar als ik weet dat mijn man graag een nieuwe camera of spelcomputer wil hebben, ja dan krijgt ie dat (alssie heeeeeeeel lief is geweest :D)

16. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    oehh als ik het hier zo lees zijn de mannen zo slecht nog niet hihi
    Ik heb helemaal geen klagen. Vind alleen altijd dat mijn mannetje te dure cadeautjes voor me koopt hihi. Is natuurlijk wel heel lief en ben er ook wel blij mee maar krijg echt bij elke gelegenheid wel iets van hem (wat een schatje he?) Maar dat komt dus neer op: verjaardag, kerst, valentijn, nu ook moederdag, trouwdag.
    Haha het is ook nooit goed bij ons vrouwen.
    Vond het wel geweldig dat ik een prachtige ketting kreeg toen onze dochter was geboren,

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Die laptop kwam trouwens wel enorm goed van pas. Ik had dus een rot computer, een tweedehandsje toen, die zo langzaam was als ik weet niet hoe... Hij duurde een half uur met opstarten.. En mijn man woonde toen nog ver weg, 200 km van me vandaan, dus elke dag zaten we op msn met elkaar en met de webcams aan. Maar aangezien ik zo'n waardeloze pc had, kwam hij toen aan met die fantastische laptop. Ach en de prijs doet er ook eigenlijk niet toe, dat had ik ook niet hoeven vermelden, maar vond het zo lief van hem en dat had ik echt nodig toen.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lief toch Waardevol!
    je hoeft je echt niet te verantwoorden voor je cadeaus hoor die je hebt gekregen.....

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja lief he!
    Nee dat is ook zo. En bovendien kon ik er niks aan doen dat ik ze kreeg. :)

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dit vind ik nou ook!

Deel Deze Pagina