Cadeautje van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 1 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik ga stuk om die laatste zin :roflmao:

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.400
    113
    Deze week nog. We hadden het gehad over een stoomreiniger. Dus ik app hem: heb jij dat ding al besteld? Zo niet doe ik het meteen want ik word gek van het schoonmaken van die vloer. '
    Bleek hij van plan het als verrassing voor me te willen kopen. Maar ik was sneller :roflmao:

En als hij bloemen voor me meeneemt zijn het meestal rode rozen. Ik vind rode rozen zó lelijk :oops:

toch3 vindt dit leuk.
  3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.470
    17.412
    113
    Was dat een verrassing? :D

4. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Een bos bloemen lukt nog wel maar de rest is inderdaad gedoe. Dat is meestal zo van stuur even door wat je wil hebben :roflmao:

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Ik geloof dat mijn man de grote racebaan die mijn zoontje (van 6) krijgt nog het meest fantastisch vindt.

NiVa0230, Vitamientjuh en Nummer4 vinden dit leuk.
  6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Gelukkig, die van mij is niet de enigste. Hoewel het langzaam aan na vele ruzies erover beter word. Het begint al met dat hij ieder jaar de 23e rond etenstijd bedenkt dat het en kerst en mijn verjaardag is. Dus sleurt last minute de kids naar een veel te drukke winkelstad om na uren erachter te komen dat alles uitverkocht is. Kinderen verdrietig en overspannen, man stress.
    De kadootjes worden wel steeds beter door mijn overduidelijke hints. Geloof me die heeft hii nodig. Het jaar zonder hints kreeg ik nl een koekenpan en handdoek haakjes. Dit jaar verwacht ik groot spectakel aangezien hij moederdag gewoon compleet overgeslagen heeft

7. Yara7

Yara7 Actief lid

23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    #27 Yara7, 10 dec 2020
    Laatst bewerkt: 10 dec 2020
    Ik heb aardig wat cadeautjes voor kerst en de verjaardag van mijn man maar ben nog opzoek naar een lekkere parfum. Ik twijfel tussen gucci guilty pour homme, yves saint laurent l’homme en jean paul ultra male. Aangezien het op het moment vervelend is om in de winkel te gaan ruiken en kiezen vraag ik me af of jullie kunnen helpen met de keuze?

meintje vindt dit leuk.
  8. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik vind geurtjes wel echt een ding om voor naar de winkel te gaan. Misschien een keertje overdag als het nog geen vakantie is en rustiger is in de winkelstraten?
    Mijn vriend heeft de hele rits aan Hugo Boss geurtjes, ik vind daarvan zelf private accord het lekkerst.

Yara7 vindt dit leuk.
  9. Yara7

Yara7 Actief lid

23 aug 2020
    316
    427
    63
    Vrouw
    ja klopt helemaal! Parfum moet je eigenlijk ook echt even testen. Vind het daarom ook zo jammer dat ze niet standaard een testertje erbij doen.

Ik ga Hugo Boss (private accord) even opzoeken. Bedankt voor de tip!

LesGra vindt dit leuk.
  10. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Mijn man is gewoon knap... Ik stuur dus elk jaar aan het begin van het jaar een lijstje per mail met cadeautjes (lees; klein en groot, dit lijstje kan hij dus het hele jaar gebruiken als hij zou willen voor verjaardagen/kerst etc. Weet ik het. Hij verrast graag maar weet nooit wat en vroeg hier dus om ;)). Prima! Krijg jij dat van mij. En toch presteert hij het elk jaar een lege kerstboom te hebben voor mij. Inmiddels ben ik er aan gewend maar toch vind ik het wel jammer hoor. Dit is het eerste jaar dat ik er zelf iets onder heb gelegd.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  11. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Oh dit zou ik zo hebben kunnen doen! Ik vind verrassingen verschrikkelijk. Mijn man vindt niets leuker dan een verrassing, zelfs als hij weet dat er een verrassing gaat komen! Voor mij is dat echt horror. Ik word er zelfs fysiek naar van en vind het echt verschrikkelijk, het idee dat er iets gaat gebeuren en ik weet niet wat. Inmiddels weet mijn man dat en kan hij me echt blij maken met een cadeau of uitje zonder dat ik ook maar iets door heb van te voren. Zo zei hij laatst: zo, ik heb oppas geregeld voor morgennacht, zeg maar welk hotel ik mag boeken. Ik was echt zo verrast, had niets in de gaten gehad van het regelen van oppas, vrij vragen van werk ed.

Vitamientjuh en Zonnestralen vinden dit leuk.
  12. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Mijn man is totaal niet romantisch aangelegd en is dan ook geen ster in het bedenken van cadeaus. Hij vindt dit voor zichzelf ook helemaal niet belangrijk, dus maakt er andersom voor mij ook niet zoveel van :rolleyes:
    Het is de meest praktische man die ik ken, super rationeel.
    Ik kreeg voor sinterklaas een doosje thee ingepakt in een willekeurig velletje papier.
    Ik drink altijd koffie.:rolleyes:

NiVa0230, Bailey07, Gootje1988 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.660
    8.404
    113
    Vrouw
    Mijn vriend is ook zo praktisch, type alles behalve tactische arbeider. Ik heb voor mezelf vandaag een Fitbit gekocht. Als hij dat voor mij zou hebben gekocht dan zou ik wel even een goed gesprek met hem hebben gehad :roflmao:

Maar ik ben zelf net zo slecht met cadeaus dus ik heb nog geen idee hoe ik dat goed ga maken :p

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb ooit van mijn ex een lingeriesetje gekregen, doorschijnend met heel veel kant eraan.
    Ten eerste hou ik helemaal niet van zoveel kant en niet van door schijnend.
    Qua maat zat hij er ook totaal naast met een B cup, terwijl ik toch echt E heb en een slipje erbij maat M terwijl ik altijd L of XL heb.
    Ik had op dat moment al hard moeten gaan rennen. ;)

Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina