Mijn man had voor mij het boek ''het geheime leven van een ploetermoeder'' gekocht Ook had hij een cadeautje in het bedje van de kleine gelegd. Een cadeautje namens haar dus. Dat was een bedeltje voor mijn pandora ketting. In de vorm van een meisje
Een hele mooie ring met de naam van onze dochter erin gegraveerd. Tuurlijk is het niet nodig om iets te krijgen, het grootste geschenk is natuurlijk je kindje. Maar het is wel erg leuk en gewoon een verwennerij om zoiets moois en persoonlijks van je man te krijgen.
Ik schrijf er nog express bij dat ik neit lullig bedoel. Tuurlijk is het hartstikke leuk voor je als je dat als steun ervaren hebt. Ik had veel meer aan het lijfelijk aanwezig zijn van mn man. Ik geloof niet eens dat ik aan cadeautjes had kunnen denken tijdens het bevallen. Ik vind het gewoon een rare traditie, sorry hoor En idd wat is nou een mooier cadeau dan uiteindelijk je kindje op je buik, vers geboren?
ik vind dat wel leuk toch een soort van afleiding en ondersteuning op een andere manier tijdens de bevalling. Hier ook geen cadeautjes aan elkaar gegeven. Hoewel ik er leuke dingen bij vind zitten zo hoor, die gewoon erg mooi zijn! Zelf hecht ik veel waarde aan de uitgewisselde smsjes van de 1 of de 2e nacht dat ik in het ziekenhuis lag. Maar verder hebben wij elkaar niet iets gegeven. Komt straks misschien nog wel, met kerst ofzo, uit naam van onze dochter
Nou dan zou ik een aanhanger achter de auto moeten hebben bij vertrek uit het ziekenhuis Ondanks dat ik het zelf niet nodig vind, vind ik het best leuk eigenlijk! Niet dat mijn hoofd nu echt naar kadootjes uitpakken stond, maar als het de gewoonte is of traditie is dat toch superlief? En erg bijzondere kadootjes achteraf lijkt me. Lief van je man <3 Als er ooit nog eentje komt, moet ik hem dit maar eens laten lezen
Manlief gaf me een mooie horloge (maar dat was volgens mij meer omdat ik met mn telefoon liep rond te sjouwen voor de voedingstijden ) En een bosje bloemen voor de dag van de bevalling omdat ik zo dapper was met de weeen hahaha
Een verzorgingspakket van Rituals,lekkere scrub,mousse en creme. Hij kon mijn gedachten lezen wat ik graag wilde! Even lekker onder de douche..
Een hele stoere armband. hij wou iets wat uit 2-en bestond en symbool stond voor kracht omdat ik dat volgens hem bewezen heb door onze meiden op de wereld te zetten. Dus heb een armband gehad die uit 2 soort kettingen bestaat (2 = dan de 2 meiden) en materiaal (titanium) staat dan voor kracht
hier ook niets, ja een pracht van een dochter. ieder uur een kado is toch super lief, zou ik er 22 gehad hebben, kom maar! ik denk idd dat ik met kerst wel wat zal krijgen, als ik een hint geef. ben namelijk ook jarig geweest en ook niks gehad. wij kopen nooit verjaardagkado´s voor elkaar omdat we toch niet weten wat we willen dus ik hoop op kerst haha. xxxxxxxxxxxxxxxxx
Mijn man heeft een diamant in m'n trouwring laten plaatsen. Een diamant als symbool voor onze zoon. Lief van m he?
ik heb een hele lieve kaart gehad van mn man toen ik net bevallen was. (had ie al in huis) verder heeft ie me ontzettend verwend door een heleboel te doen voor me. liefs doris
Heel veel respect en nog meer toewijding naar ons gezinnetje als voorheen. En hulp met vanalles zonder te mopperen en te klagen. Dat is me meer lief dan de bos bloemen en t kado dat ik van mn ex kreeg toen ik bevallen was van zijn eerste zoon. Want van hulp of respect was geen sprake bij hem. Maar t allermooiste was zn reactie toen hij Wendy zag
wat jij leuk en attent vind, is voor Lexie misschien onzin. ieder zijn eigen mening toch? ik moet er ook niet aan denken trouwens
psies Truus Voor mij was het een geweldig cadeau hoe mijn man er voor ons was die eerste 3 weken na haar geboorte. Hij stond midden in de nacht boterhammen voor me te maken heeft altijd gekookt deed alles wat ik em vroeg en meer. Ik had geen verwachtingen, maar hoe hij zich ontpopte als vader is ongelovelijk. Dat heeft voor mij veel meer waarde dan welk cadeau dan ook. Maar goed dat is persoonlijk, denk ik
Mijn man had in eerste instantie ook geen cadeautje voor mij gekocht. Een paar vrienden van hem hebben hem getipt dat het gebruikelijk is dat je je vrouw een mooi cadeautje geeft als ze je een kind heeft geschonken. Wist ik niks van! Toen kreeg ik voor de eerste verjaardag van mijn zoontje een hangertje met een ingegraveerde foto van hem. Bovendien hebben we een extra steentje in mijn trouwring laten zetten. Dat waren we altijd al van plan, als we kinderen kregen. Heb expres een ring uitgezocht waar heeeeeeeeel veel steentjes in kunnen, haha. Ik vond het heel lief dat hij uiteindelijk een cadeau voor mij heeft laten maken, maar het had niet per se gehoeven. Het grootste cadeau is toch onze zoon.
bij ons is dat niet gebruikelijk trouwens. hier is het gebruikelijk dat de moeders een sieraad aan hun dochters geven