Ik kreeg een paar weken na de bevalling een WII Fit. Ben er heel blij mee maar moest toch wel even lachen om z'n benouwde gezicht toen ik vroeg of hij aan het hinten was dat ik de laatste kilos snel kwijt moest raken.
Mijn man heeft iets voor me gekocht geloof ik, want van de week kwam hij met een vreemde glimlach op zn gezicht uit de stad, en wilde hij zijn tassen niet laten zien haha Wel super lief dat hij er aan gedacht heeft, had ik niet gedacht eerlijk gezegd..
*Denkt even na...* Ik geloof niet dat ik een cadeautje heb gehad na m'n bevalling. Ja, een Mars reep omdat ik zo'n honger had (die is by the way door de verpleging afgepakt omdat ik een KS heb gehad, maar goed. ) Heb er eigenlijk ook nooit bij stilgestaan dat ik een cadeautje zou 'moeten' krijgen.
het MOET ook niet daarom is het juist zo leuk als het moet is er niets meer aan.. het zou juist uit spontaniteit moeten komen..
Ze zeiden dat ik er misschien misselijk van zou worden door de ruggenprik Mocht zelfs geen bekertje soep.
Ik heb een hele mooie wieg gekregen voor de baby, mijn schoonmoeder heeft hem bekleed. hij heeft het helemaal alleen uitgekozen en bedacht. hij heeft het gegeven toen we thuis kwamen van het ziekenhuis..! ZO lief