Ex op hyves..

Discussie in 'De lounge' gestart door Deb26, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ik heb de ex van mijn vriend op de hyves gezien, vind ik achteraf echt niet leuk eigenlijk want ik vind r 10 keer knapper dan dat ik ben..En ze is een stuk jonger dan ik..
    En ook al zijn mijn vriend en ik al ruim 3 jaar samen en hebben we een kind, vraag me toch nog af of ie niet liever terug naar haar wilt.
    Erg stom, ik weet het maar ben wat zulke dingen betreft erg onzeker.

Tja, wilde ik gewoon even van me afschrijven :oops:

Debby

2. Niet meer actief

herkenbaar hoor ;)

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wat een gekkerd ben je ;) ga je niet gek maken hoor!

maar ik het gevoel....! het rare is ik zoek ze meestal ook gewoon op :(

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heel erg herkenbaar idd. De ex van mijn mannetje zit ook op hyves, en nu had ze het laatst in haar botte kop gehaald om mij uit te nodigen als haar hyvesvriendje. Nou ammenooitniet dus! Had het er van de week nog met mijn mannetje over, zegt-ie; 'denk je nou echt dat ik ooit, maar dan ook ooit iets met haar zou willen? Dat je daar nog aan denkt zeg!' Dus dat stelt mj dan wel weer heel erg gerust, maar ik begrijp je volkomen hoor!

Xx

5. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ja, dat heb ik dus ook gedaan...
    Ze staat ook in de lijst bij mijn schoonzus :(
    Gelukkig staan andere exen van hem er niet in.. we hebben er nl wel eens samen aangezeten.

2 van mijn exen staan er ook op ( heeft hij niet gezien)
    En bij 1 van mijn exen staan fotoos van hem en zijn nieuwe vriendin.. ook niet leuk. wil gewoon de enige en laatste zijn. hahah. ook al is het ruim 10 jaar geleden..

Moet er gewoon ook niet op kijken, maar trekt wel erg aan.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh meid, héél herkenbaar. Wat dat betreft ben ik zo onzeker als de pest. Ben zo bang dat hij terug gaat naar zijn ex.
    Als hij een dagje terug gaat naar zijn oude woonplaats (zij woont daar ook), ben ik dan ook als de dood dat zij daar is. Ik kan dan echt de hele dag in de zenuwen zitten.

Dit is wel iets wat je zelf moet oplossen. Ik ben daar nu hard mee bezig ;). Maar ik begrijp je dus helemaal.

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Herkenbaar! Ik kwam laats de ex van men vriend tegen in de zeeman..nouja en haar kindje heet dus gewoon bijna het zelfde als mijn vriend ook al is haar kind een meisje! Ik wist niet wat ik hoorde!

8. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    En het ergste is.. ik wil niet op die stomme pagina van dr kijken maar 1 keer in de zoveel tijd wil ik toch zien wat er voor nieuws op staat.
    Moet dat gewoon niet doen, want als ik er een tijd niet naar kijk denk ik er niet meer aan ook..

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jep, doe ik ook. Mezelf kwellen lijkt wel. Ik wil er niks mee te maken hebben, maar toch móet ik kijken.

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha herkenbaar hoor, ik ben ook zo'n tuttebol! Mijn vriend is, helaas, nogal aantrekkelijk en dat vinden vele vrouwen met mij. Zelfs als ik met mijn zwangere buik naast hem loop, verdraaien vrouwen nog hun nek! Het eerste jaar had ik hier echt moeite mee en was ook onwijs jaloers. Maar nu lach ik er alleen maar om. Hij gaat lekker toch niet bij mij weg, want ik ben ook onwijs leuk! :p Tenminste, als ik vraag of die of die knapper was/is dan mij zegt hij altijd: niemand is mooier dan jij! *zucht leugenaar, maar wel een lieve leugenaar*

Maar als zijn ex mij toe zou voegen op hyves, zou ik haar juist wel toevoegen, kan ik haar beter in de gaten houden muawha. Maar zeg eens eerlijk: waarom zijn ze bij ons en niet bij hen? Als ze dat echt zouden willen, dan zouden ze dat allang gedaan hebben hoor!

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik heb dat ook hoor, hier in duitsland hebben we wer kennt wen en toen ben ik eens naar zijn achternaam gaan zoeken ;) nu moet ik elke dag een keertje kijken pffff.......weet nu ook hoe zijn vrouw er uit ziet! dat is diegene waar hij mij mee heeft bedrogen......vind haar trouwens niet echt knap maar ja kan aan mij liggen :) ze zal wel iets hebben toch!

12. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Heb je je Hyves wel zo ingesteld dat zij niet kan zien dat jij op haar pagina hebt gekeken...is anders ook zo lullig voor jou als zij kan zien dat jij eens in de zoveel tijd op haar pagina zit te gluren ;)

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Toen wij net samen waren had ik ook de pest aan zijn ex en was ook bang dat hij haar terug zou willen...inmiddels moet ik daar om lachen. Weet gewoon zeker dat ik veel leuker ben als dat zij is en dat hij mij voor geen goud in wil ruilen tegen haar (of een ander ;)) En dan hebben wij nog niet eens een kindje samen. Dames; jullie hebben niet voor niets samen een kindje toch? Schijnbaar zijn jullie veel specialer dan al jullie voorgangers ;)

14. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Ja, die staat standaard zo ingesteld maar heb ik voor de zekerheid ook gecheckt. Zelfs mijn woonplaats staat alleen voor vrienden bekend..
    Dat zou een stunt zijn , als ze dat nog kon zien.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heel herkenbaar, ik doe dat ook bij de ex van mijn vriend. Ze zijn ook getrouwd geweest maar hij heeft de keuze zelf gemaakt om er mee te stoppen omdat het niet werkte en ze veels te jong getrouwd waren. Nu zie ik zijn ex absoluut niet als concurrentie want ik ben gewoon veeeeeel leuker ;) maar toch, was blij te lezen dat ze eindelijk na 6 jaar ofzo een nieuwe vriend heeft en daar mee samen woont.

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen

:pale: Whaaaaaaaa wat is dit nu weer, kan je dat zien dan?

(*#$&^#$&#*@ dat wist ik dus niet..en ja ik ben er dus ook zo een die dan gaat kijken bij zijn ex en bij de zus en broer van mijn ex.

waar kun je dat instellen dan? Bij profiel ofzo?
    (gaat snel op d'r hyves checken!)

Wow net gecheckt en het staat goed ingesteld!
    Sorry voor dit beetje offtopic gaan. Maar had er hartkloppingen van!

17. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    zij heeft ook een vriend maar vandaag zag ik ineens bij status vrijgezel staan. Schrok ik wel effe van ,zie meteen voor me dat ze er met mijn vriend vandoor gaat. Ik weet dat ie gek op mij en onze dochter is maar toch. Onzeker he..
    Bij haar vriend op zijn hyves ( ja, zo erg is het nou) staat overigens nog wel dat hij een relatie met haar heeft dus misschien heeft ze dat nooit bijgewerkt.
    Maar ik moet me er gewoon niet druk om maken, vrijgezel of niet..

18. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

inderdaad herkenaar :oops:

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn vriend heeft vorig jaar e exen achter zich aan gehad :confused:hij heeft wel op mijn verzoek gelijk laten weten dat hij samenwoont met mij, maar onzeker word ik er niet van omdat hij heel bewust voor mij heeft gekozen en me elke dag laten weten dat ie gek op me is. heb ook nog niet via hyves gezocht maar het zou best kunnen dat hij exen er tussen heeft staan, heb geen flauw idee.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

erg herkenbaar hoor mijn vriend is altijd alleen alleen geweest dus ik heb er geen last van maar zelf ben ik ook erg onzeker aan gelegt en er is een tijd geweest dat ik zijn hyves ook iedere dag na keek wat hij had opgezocht enz.maar ja het ik moeilijk te bevatten dat hij voor mij gekozen heeft (ik heb nog al een lage dunk van mezelf) hij heeft daar een leuk zinnetje voor en dan moet ik ook wel weer lachen hij zegt dan jij jij ben het mooiste en liefste meissie van de hele aarde en omstreken

Deel Deze Pagina