oeps....(grapje verkeerd begrepen)

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hebben jullie ook wel eens zo'n oeps gevalletje vanwege je grote mond??
    Ikke vanmiddag weer.

We waren op weg met zn viertjes om op visite te gaan, ik lopend met zoon in de kinderwagen en mijn man met de oudste op de fiets. Zij zijn natuurlijk iets sneller dus stonden al bij een stoplicht te wachten waar we moeten oversteken. Tis nogal een vervelend stoplicht omdat je voor je (uiteraard, anders stond er geen stoplicht) de drukke weg hebt, maar achter je is ook een soort ventweg voor de huizen die daar staan en daar rijden dus ook auto's. Dat stoplicht staat dus op een smal strookje, ik pas er met de kinderwagen net op, maar met de fiets lukt dat dus niet dus moet je wat schuin op die ventweg staan.

Ik zie mijn man en dochter daar dus staan en nog een vrouw en dacht even grappig te zijn ik roep redelijk luid: jeetje wat aso zeg om zo met de fiets op de weg te staan, er moeten nog auto's langs hoor.;) Mijn man herkent mijn stem natuurlijk, draait zich om en lacht, maar die vrouw zag dat dus niet. Die draait zich om en begint ineens: ja en waar bemoei jij je mee, je ziet toch ook wel dat dat niet anders gaat omdat het hier zo smal is enz enz. Toen ze klaar was klonk ineens het stemmetje van mijn dochter: "mama waarom praat die mevrouw zo boos tegen jou"???:D
    Die vrouw krijgt een rode kop van hier tot tokio en was volgens mij heel blij dat het licht op groen ging.

Oeps!!:)

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Whahahahaaaa! Super zeg.. :p Lekkere reactie van je dochter!

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Oeps.... :D

Toch stiekem wel een beetje medelijden met die mevrouw... :)

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

Hahahaha geweldig van je dochter!!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Haha die me mevrouw moet wel gedacht hebben:D

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha die is grappig!

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    hahah grappig :D

8. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahahahaha!! Dat is typisch zon gevalletje "die blijft leuk om te vertellen op verjaardagen" :D zie het ook helemaal voor me!!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hahahaha geweldig! :D

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    haha grappig zeg! wou dat gezicht van die vrouw wel zien

11. JAM1987

JAM1987 Actief lid

1 nov 2011
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das humor, grappig. Kinderen zijn ook zo direct met hun reacties, haha

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha heerlijk :D

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hahaha! Geweldige reactie van je dochter:D

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hahahaha!!!

15. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Zo jammer dat ik het niet gezien heb hAhahaha

16. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    whaha. Wat zal ze zich geschaamd hebben.

17. tuc

tuc Niet meer actief

ja dat had ik ook wel hoor, vond het best sneu, maar ja ik heb ook niet gevraagd of ze meteen haar grote mond open wilde trekken.:D

18. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    haha het zou mij kunnen overkomen ik vind het heerlijk om dat soort grapjes te maken. Laatst boodschappen wezen doen, man achter de kinderwagen ik achter de kar. Aan de kassa was ik boodschappen uit aan het halen en kleine meid begon te jengelen zeg ik tegen mijn man: zeg kan je niet zorgen dat dat kind eens ophoud met jengelen ik heb het heet,hoofdpijn en veel boodschappen en heb geen zin om dat gejengel aan te horen, meisje achter de kassa helemaal in paniek haha
    Andere keer in de supermarkt, Julia was rond 8 weken maar was natuurlijk erg klein vraagt een oude vrouwtje : wat een kleintje zeg hoe oud is ze? Nou gisteren geboren zegt mijn man, vrouwkje kijkt mij aan vol ongeloof en zegt hmmm en u bent dag na de bevalling aan het winkelen? Ja zegt mijn man ze heeft zich 9 manden zitten aanstellen, nu is het afgelopen met de pret, nouuuuu die vrouwkje gaf hem een preek, maar toen kom ik mijn lach niet meer inhouden en heb verteld dat het grapje was. We zijn een stelletje halve zolen haha meestal kunnen mensen onze humor niet echt waarderen:)

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hahaha oeps! ;)

20. tuc

tuc Niet meer actief

hihi ja zulke dingen, dan kunnen wij samen in een scheur liggen hoor.

Deel Deze Pagina