Ik heb wat advies nodig. Ik wil de 5 stagiaires (meiden) die het afgelopen half jaar mee hebben gelopen met mij een klein aardigheidje doen. Ik wil zo’n 10 euro per persoon doen. Ze kennen mij als nogal kleurrijk en vrolijk gekleed en dat was altijd dan ook een gespreksonderwerp. Daarom leek het mij grappig om ze allemaal een exemplaar van mijn favoriete mismatched sokken te doen. Zie foto: Is dat leuk? En dan zit ik met de maat. Ik weet hun maat niet, maar ik zat te denken dat 39-42 wel moet lukken toch? Sokken krimpen vaak ook nog wat in de was. Ik sta ook open voor andere ideeën (behalve bloemen of wijn)
Ik vind het een leuk idee! Misschien wat lekkere chocolade erbij en een kaartje met een persoonlijke tekst erin?
Nee dit zijn sokken van manymornings. Voor elk paar dat je koopt, gaat er een paar naar een opvang voor daklozen. Ook nog een mooie gedachte erachter
Super leuk idee! En de maat ook. Beter iets te groot dan te klein. Heb nog even op een site gekeken en vind zelf de watermelon splash erg leuk. Of geef je ze dezelde?
Heel leuk idee en lekker dichtbij jezelf! 39-42 is echt wel prima.. kan mijn zoon met maat 37 ook gewoon aan! En mijn vriend met maat 43 ook
Jaaa, die heb ik ook. Ik heb bijna iedere paar die er ooit zijn uitgekomen . Ik vind ze zo leuk!! Voor het gemak geef ik ze allemaal de cherry blossom. Anders wordt het helemaal lastig met wie krijgt welke en eventueel teleurstelling omdat iemand toch liever een ander paar had.
Hier een kleine maat 36. 39-42 verdrink ik echt in en mijn sokken zijn nog nooit 3 tot 6 maten gekrompen. Maar je kunt toch wel aan de voeten zien of dit moet gaan passen? Of zie je je stagiaires weinig?
Ik vind ze erg leuk! Mijn kinderen (maat 35) dragen ook wel eens 39-42 als het zo uitkomt. En wat eerder is gezegd, desnoods als huissokken!
Ik zie ze niet meer! Alleen volgende week nog bij de eindpresentatie en dan wil ik ze de sokken geven. Vorige week waren ze voor het laatst en toen had ik niet naar hun voeten gekeken omdat ik toen nog niet over een cadeau had nagedacht!