Wat leuk zeg! De maat lijkt mij ook prima, als ze al heel grote of kleine voeten hadden gehad was je dat vast opgevallen.
Ik vind 39-42 ook wel erg groot. Ik heb maat 36 en draag alleen kindersokken Anders doe je 2 paar in een kleinere maat? 37-40 lijkt me prima, volgens mij zijn er niet heel veel vrouwen met een grotere maat dan 40. En qua lengte? Als ze rond de 1.65 zijn, zullen ze vast geen maat 40 hebben! Mochten het 5 boomlange stagiaires zijn, zou ik ook een maatje groter pakken
Maatvoering 37-40 bestaat niet. Het is 35-38 of 39-42. Ik vind 39-42 een veiliger keuze ... vooral ook omdat ze allemaal evengroot of groter dan ik zijn. Ik ben 1.78.
Wat leuk! Veel leuker dan standaard een snoepje ofzo. Maat zou ik ook 39-42 doen, is het veiligste en het gaat om het gebaar .
Je kunt ze ook kopen bij Nederlandse webwinkels. Even googlen op: Mismatched sokken Bij toffesokken.nl bijvoorbeeld
ik bedenk me net wel, dat de 'sokkenmand' nu al een drama... Laat staan als er straks mismatched sokken inzitten
Leuk! Gewoon doen. En maat 39-42 kan prima. Ik heb zelf maat 38, maar pak meestal ook die maat, afhankelijk welke winkel
Wat een gaaf cadeau! Maat lijkt me ook goed, ik ben 1.75 en heb maat 40-41. Ik draag zelf meestal happy socks maar ga deze ook eens kopen. Kan ook zelf mijn happy socks mismatchen natuurlijk
Leuk idee! Ik denk dat de maat ook wel goed is hoor. Lengte zegt niet zoveel over de grootte van de voeten denk ik. Ik ben zelf 1.63m en heb zelf ook maat 39, mijn dochter van 11 draagt zelfs al 38. Ik koop dus ook altijd 39-42. Als ik voor de kleinere ga zijn ze na 2x wassen te klein.
Iedereen bedankt voor het meedenken! Als aanvulling ook nog een reep chocolade en een doosje thee. Ik ben nu cadeautasjes aan het maken: