ik heb vandaag een 'shirtdress' aan, zegmaar een lange longsleeve die tot een aantal cm onder mijn billen komt (ze zijn iig goed bedekt) met daaronder een legging waar je absoluut niet doorheen kan kijken. toen ik vanochtend mijn zoontje bij mijn moeder bracht kreeg ik meteen de opmerking "zooo minirokje?" dus ik zei: nah dat valt toch wel mee? je ziet niks? en ik vind het mooi.. zegt mn moeder "ja dat vinden jongens ook" kan mij het schelen wat jongens ervan vinden? maargoed, toen kwam dus de discussie of het nog 'kan' om een minirokje te dragen. (ik ben 24) mijn moeder vind het iets voor meisjes van 13/14/15 etc. (met een legging) en ik vind dat juist veel te jong! ik vind het juist iets voor 20/30ers.. wat vinden jullie? of zouden jullie sowieso geen minirokjes/jurkjes aantrekken?
Tja paar cm onder de billen zou ik ook niet meer aan doen. Ik verleng ze met zon basis rokje van h&m.. dan is het wat langer en valt t 10 cm over mn billen ofzo. Ik vind het ook mooi!(ben 25) maar dan wel als je er een figuur voor hebt.. ook al ben je mama hoef je toch niet in een vuilniszak te lopen..
Als het staat inderdaad gewoon lekker aantrekken. Over het algemeen vind ik het bij 30 plussers meestal niet meer staan, of ze combineren het ordinair. Ik draag nooit rokjes maar wel soms long shirts zoals ts. Toen ik zwanger was alleen maar zelfs, gecombineert met een legging. Ik heb er nooit opmerkingen over gekregen eigenlijk.
als het op t randje is doe ik er ook zo'n h&m rokje onder aan maar ik ben heel trots op mijn figuur nu en laat het graag zien (op een niet ordinaire manier) dus ja inderdaad, ik ga me echt niet kleden in 'vuilniszakken' (al vind ik baggy kleding ook heel leuk) omdat dat nou eenmaal meer geaccepteerd wordt door mensen als mn moeder
Ik heb ook wel eens zo'n longshirt aan met een dikke panty of legging. En dan met laarzen. Ik ben 23 en ik vind het soms leuk staan, maar soms denk ik; nee, dat kan niet, te kort! Het is toch een kort rokje/jurkje-ding. En ja, mannen vinden dat leuk (zo zijn ze nou eenmaal geprogrammeerd) Maar dat betekend niet dat we ze daarom niet mogen dragen. Mijn vriend vind het geweldig als ik zoiets draag en kan dan niet van me afblijven. Vaak draag ik een longshirt dan ook als ik een hele dag thuis blijf bijv. Doe waar jij je lekker in voelt!
Je hebt twee soorten in deze het nette soort en jet ordinaire soort met blote armen diep decolleté etc Benen vrij al dan niet met een legging is armen bedekt. Het is maar net hoe je het draagt
Ik heb vaak een soort lang hemd aan van dikke stof (van hm) tot ver over mn billen met daarover een korte trui. Met een hele dikke maillot of met een legging. Meestal alles in het zwart. Ik krijg er meestal complimenten over, maar ik kan me voorstellen dat sommigen denken jeetje, kort rokje! Tja, ik voel me er prima in, wat een ander er van vindt maakt me niet heel veel uit. Als het ordinair is zegt mijn man er gelijk wat van haha
Vind dat gewoon kunnen hoor! Juist leuk toch! Hou ook van dat soort lange shirts en jurkjes! En hoor dan wel vaak van familie dat ze het sexy vinden, maar dat interesseert mij helemaal niks Gewoon lekker aan blijven trekken hoor
Tja, ik vind dat het vooral moet gaan over wat jij mooi vindt. Ik ben zelf 32 en best heel slank, maar ik draag nooit korte rokjes. Ik voel me daar niet meer fijn in. Maar dat betekent niet dat ik het voor alle dames van mijn leeftijd en ouder not done vindt.
Vind ik ook Ik ben bijna 39 en heb maat 36/38, ik draag dat ook gewoon, alleen heb ik er wel een kort rokje bij onder: dus legging, rokje en shirtje, kan prima en ik heb nog nooit gehoord dat iemand het ordinair bij mij vind staan.
Ik vind dat het aan je leeftijd en figuur ligt. Maar aan de andere kant, als iemand zich er heel mooi in voelt, wie ben ik om daarover te oordelen? Ik zelf loop vaak in korte rokjes en jurkjes. Ik voel me daar fijn in en vind het mooi staan met een paar hoge hakken eronder.
Nou ik ben 23 en draag dat ook veel het eindigt onder m'n kont en als ik buk dan zie je nog niks. Wat een gemiep zeg. Lekker dragen!!
Als het je prima staat en je hebt het figuur der voor gewoon doen! VAAK krijg je van die opmerkingen van mensen die het zelf wel zouden willen maar niet durven of het figuur niet voor hebben.
Ook al kan iemand het hebben, ik vind het niet mooi. Ik vind het altijd lijken op een lange trui met een legging ,waarbij ik mij afvraag, waar is de rok of broek. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Maar als jij je er prettig in voelt lekker doen hoor !