welke verzorgende ig-er of verpleegkundige die werkt in een verpleeghuis kan me ff snel helpen. Ik ben voor school bezig met een opdracht over ontslag of overplaatsing van een bewoner naar een andere afdeling cg instelling. Nu zit ik zelf op een afdeling waar dat eigenlijk nooit voorkomt dus waar moet ik aan denken bij een overdracht. HELP
Adl lijst Catheter ja nee, welke en wanneer moet die vervangen worden Medicijn gebruik Dieet Speciale wensen Wonden en verzorging daarvan Geestelijke gesteldheid Reanimatie ja/nee Incontinentie materiaal Contactpersonen Medisch verleden En als ze nog meer vragen hebben met wie ze contact op kunnen nemen van jullie instelling en op welk nummer
Buiten medisch verleden ook het huidige ziektebeeld. (Of misschien bedoelde Nala010 dit ook wel, maar bij ons is het allebei apart)
dank u dames. De opdracht is klaar en verzonden. Als deze goed gekeurd is ben ik beland in het laatste deel van de opleiding de scriptie. En ben ik 26juni klaar met de opleiding op tijd om te genieten van een dan welverdiend verlof
De reden van opname in huidige instelling en verloop van die opname. Betrokken diciplines en lopende afspraken bv in ziekenhuis. Wie de kontaktpersonen zijn Dieet (advies) Medicijnlijst Overdracht van arts naar arts Als diegene een catheter, stoma etc heeft matriaal vermelden hoeveelheid in ballon indien van toepassing en wanneer deze verwisseld moet worden.
En zorg altijd voor 24 uur hulpmiddelen bv katheterzak, medicijnen e.d. Heel vaak heb je niet het juiste systeem als iemand binnen komt en hebben ze tijd om het te bestellen.