Hoe denken jullie over planten op je slaapkamer, is dit goed of juist niet goed? hoorde namelijk dat je niet teveel planten of juist helemaal geen planten op je slaapkamer mag zetten, omdat de planten dan jou zuurstof pakken..
Het lijkt mij ook juist goed omdat planten de ruimte zuurstofrijker maken... maarre, hier geen planten op de slaapkamer (vergeet ze beneden al water te geven laat staan boven )
oh dus het is juist andersom, de plant maakt de zuurstof, tja dan is het wel goed om een plantje in je slaapkamer te zetten. maar idd zoals melanie, vergeet ik ze dus ook water te geven.. vind het wel gezellig staan namelijk.
Dat doen ze overdag ja.... 's-nachts nemen ze juist zuurstof op maar dat is zo minimaal dat het geen kwaad kan
Geven meer zuurstof. Wij hebben ieder op ons nachtkastje een 'slaapkamergelukje' staan Niet dat het helpt whaha En ook een tweetal planten in de vensterbank
ik had het in ons oude huis, stond heel gezellig! Maar inderdaad is ie uiteindelijk doodgegaan omdat ik ook steeds vergat om water te geven.... ik schaam me diep .
Planten op je slaapkamer zijn niet goed, overdag geven ze zuurstof af en 's nachts geven ze koolstofmonoxide af, en aangezien je 's nachts in je bed ligt is dat niet handig. Was toevallig van de week op tv of in de krant of zo.
Als je neppe planten neem, is er niks aan de hand je hoef ze geen water te geven en ze gaan ook niet dood
Koolstofmonoxide (CO) krijg je als je kachel niet goed verbrandt... da's zeer giftig en dodelijk als je niet op tijd door hebt... Maar planten nemen 's nachts beetje zuurstof op en geven heul klein beetje CO2 / Koolstofdioxide af net als wij... maar je vriend/man ademt 's nachts meer CO2 uit dan een plant hoor... (dus die zou je ook weg kunnen doen... als je frisse lucht wil...) Veel planten zuiveren ook nog eens de lucht, dus extra reden om het wel te doen!
dat is een idee, maar om die plant iedere week van 2 hoog mee te nemen naar beneden wordt ik al moe van.
Gewoon gezellig eens per week samen douchen.... maar geen badolie hoor... dan glibberen ze uit je handen...