Cadeautje vriendin die bijna gaat bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nescio, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn vriendin zal rond volgende week bevallen van haar eerste kindje. Nu zullen we elkaar zondag nog even zien voordat we op vakantie gaan.

Ik wil haar graag een cadeautje geven voor de bevalling, of voor de eerste uren daarna. Wat is een leuk cadeau voor een aanstaande mama? Het is haar eerste en ze is best zenuwachtig voor de bevalling. Kleertjes e.d. heb ik haar al cadeau gedaan, ik zoek nu meer iets dat heeel goed van pas kan komen en waar je zelf niet direct aan denkt...

Ideeen?

2. sther3

sther3 Niet meer actief

Iets voor haarzelf misschien zoals een lekkere bodylotion/bodyspray of iets dergelijks?

3. Ik zou dan ook kiezen voor een leuk verzorgingspakketje met douchegel of badgel, en een fijne bodylotion! Echt iets voor haarzelf!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dank dames, dat is een goed idee! Even juist geen babycadeautjes, maar echt een verwenpakket voor haarzelf.

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.176
    4.488
    113
    bij dat verwenpakketje een lekkerwegbon van bijvoorbeeld de hema, om samen met jou een lunch, high tea, diner, borrel te doen ergens, dan heeft ze ook nog iets leuks om naar uit te kijken en als ze eraan toe is om gezellig met jou samen op stap te gaan.

6. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

Waar ik na de bevalling veel behoefte aan had: chocolade!! Direct na de bevalling ben ik zo'n enorme Twix op gaan eten!
    Een luxe verwenpakket voor in bad of onder de douche is ook wel lekker. Heb ik ook gehad en bij de eerste echte douche thuis na de bevalling gelijk gebruikt, heerlijk!
    En bon voor een oppasbeurt met een dinercheque hebben wij ook gehad, maar nu, ruim 2 jaar later, nog steeds geen gebruik van gemaakt.

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Een Belly Bandit!
    Ik wou dat ik dat kocht voor mezelf na de bevalling.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

In dat verwenpakket ook een fles bubbels? Wij hebben na de bevalling van N geproost met elkaar.

9. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Zoogcompressen hahaha

10. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Als ze borstvoeding gaat geven, zal ze nog even moeten wachten...

Inderdaad een leuk pakketje. Misschien ook een boek/tijdschriften erbij?

11. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.176
    4.488
    113
    Na de bevalling had ik niet veel tijd om te lezen....hahaha

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ze drinkt sowieso niet, maar is ook van plan om borstvoeding te gaan geven.

Zoogcompressen liggen allang klaar, ze is helemaal voorbereid met haar ziekenhuistas. Het gaat een verwencadeautje worden voor haarzelf, voor in bad of onder de douche. Ze houdt erg van scrubben en dat soort dingen.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Draagdoek :)
    boek borstvoeding van Stefan Kleintjes

14. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Oh ik las juist best veel haha. Heerlijk op bed of de bank met een kleintje aan de borst.

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    misschien een leuke mand met allerlei kado's waarvan ze er elke dag na de bevalling 1 mag openen :)

16. Chrissiej

Chrissiej Actief lid

9 mei 2012
    128
    0
    0
    Vriendin van mij een mamapakket gegeven.
    Elke dag een cadeautje open maken en een briefje of gedichtje erbij.
    Zij heeft er 5 dagen plezier aan gehad.
    Was een bodylotion,lekkere douchegel,iets lekkers gewoon kleine dingetjes

17. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Mijn eerste gedachte inderdaad een (geweven) draagdoek! Juist voor een alleenstaande mama héél handig! :) (of aqua sling, kan ze douchen met baby en heeft handen vrij voor zichzelf )

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ze is niet alleenstaand, of bedoelde je dat niet? :)
    Draagdoek heeft ze al. Ze is zoals gezegd overal op voorbereid. Maar misschien daarom vergeet ze een beetje aan zichzelf te denken. Dat ga ik dus voor haar doen :)

Bedankt voor alle goede tips!

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Lekker een verwen pakket.
    Bv 5 cadeautjes, waarvan ze elke dag 1 mag uitpakken en dan puur voor haar zelf.

Trouwens wat lief van jou dat je daar aan denkt :)

Deel Deze Pagina