We hebben met sinterklaas een nieuwe tablet gekregen. We hadden er al eentje maar dat was zo'n ding dat je gratis bij de krant kreeg en veel kon je er niet mee doen, behalve youtube. Maar nu zit ik te kijken naar spelletjes voor mijn oudste (bijna 7) maar weet eigenlijk niet wat nu echt leuk voor hem is. Hij heeft nu subway surfers, climb hill racing en 2 spelletjes van Lego. Hij ziet allerlei plaatjes wat leuk lijkt, maar voordat ik een spel er op zet wil ik toch wel eerst weten of het echt wat is. De spelletjes die er nu op staan vind ik zelf ook erg leuk dus ook voor mezelf zoek ik nog wat anders Wat vinden jullie kinderen (of jij) leuk om te spelen?
mijn kinderen zijn gek op een spelletje dat Minion rush heet of zoiets. Ze spelen het op de telefoon van mijn man, maar misschien kan het ook wel op een tablet. En mijn oudste heeft net zelf een tablet gekocht (besteld) en wil er dan Minecraft op zetten, dat schijnt ook te kunnen. Volgens mij is dat een soort bouwspel.
Dit is wat mijn zoon leuk vindt: Minecraft Dragon city en monster city Minion paradise sonic rayman run sackboy run home boov pop plants vs zombies 2 zombie tsunami clash of clans pacman dash peggle blast magic doodle little galaxy alien hive angry birds
We hebben minion rush er ondertussen ook op, maar ben er zelf nog niet zo wild van. Bedankt Rosao voor de lange lijst, nu kan ik wat gerichten gaan zoeken naar spelletjes.