wel of geen bel min abbo?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke ik krijg van mijn lieverd een nieuwe foon mijn bb is echt een Kding die loop de hele tijd vast ding is 10 maanden oud.

Nou koopt hij de sony experia S voor me (wil ik graag ivm de 12mp camera)

maar nu zei hij doe je er ook een abbo op voor 500 mb dan heb je altijd internet als je weg gaat. (en het ding mee neemt haha)

maar nu zit ik met het volgende hij zei doe je ook 75 bel min maar daar komt het. ik bel dus echt nooit. als ik moet bellen bel ik met de thuis telefoon en als ik weg ben ben ik weg hoef ik niet te bellen.

ik app altijd dus mijn inziens is z'n bel/sms bundel niet nodig.
    stel dat ik eens uit nood moet bellen dan kan ik ook even gewoon bellen kost wel 30 cent per min maar dat is max 5 min in de maand ofzo. Dus tja.

wat zouden jullie doen wel of geen bel min?

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ik heb geen belminuten genomen bij mijn abbo ik bel ook nooit. internet is overal goed voor tefenwoorig. en als je dan al een keer belt voor nood is het ook niet erg voor die paar euro

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb het wel gedaan... niet iedereen heeft internet wapp of wat dan ook...

maargoed waarom min nemen als je ze niet gebruikt... duidelijk toch

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ook zo maar daarvoor heb ik thuistelefoon haha. en die 20 contacten die ik regelmatig spreek hebben we whats app.

je redenering heb ik ook hoor maar ik twijfel dus hahaha

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je kan altijd minst aantal min nemen en later kijken of je ze verbruikt.. doe je dat niet kun je altijd nog weg laten... dat is bij hi tenminste

soms heb je ook wel eens dat internet niet doet bv dan is een paar min wel handig denk ik

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik denk dat het altijd wel handig is om wat belminuten te hebben.. En misschien als je ze toch hebt dan je dan toch wat vaker gaat bellen ;)

Deel Deze Pagina