Ik ben zwanger van de tweede. We zijn zo blij, ook al zagen we het niet aankomen. Afgelopen week zijn we op vakantie geweest. Lekker genieten van mn zoontje van 15 maanden, had veel pijnaanvallen, maar slikte er pillen voor. Ze hadden een vermoeden dat ik galstenen had. Op vrijdag afspraak gemaakt bij de dokter voor controle. Zij heeft wat controles gedaan en me doorgestuurd naar de spoedeisende hulp. Daar bloed afgenomen en mn urine gecontroleerd. Twee uur later kwamen ze met de uitslag. Ik had mn tas al bij zodat ik bij een opname niet nog een tas door een ander hoefde te laten inpakken..Dus we zitten daar op dat bed, die arts komt binnen en kijkt ons eens aan...We hadden geen idee wat ons te wachten stond.. Nou, deze zagen we niet aankomen Ik bleek zwanger te zijn, daarbij had ik een urineweginfectie. Alles ging wel even draaien, maar het is echt waar!! Vanmorgen test gedaan, en die was positief, al vrij vlot! Super blij met het voorrecht om weer een klein frummeltje in mn buik te dragen! 9 Juli de eerste echo, deze mag gaan uitwijzen of het er 1 of meer zijn. (mijn vriend is twee-eiige tweeling, en dat blijkt erfelijk te zijn) Heel verhaal, maar denk dat het wel duidelijk is dat ik super super super blij ben!!!
leuk nieuws maar ff schrikken als je het niet verwacht maar gefeliciteerd en spannend is het er een of zijn het er 2 hoop dat het snel 9 juli is voor je
Het was zo raar, want ik ging met gepakte tas naar het ziekenhuis, omdat de dokter gezegd had dat ik opgenomen zou worden voor een operatie. We konden dus weer naar huis! Maar wel met heel goed nieuws! Het begint steeds echter te worden, maar voel me zo anders als bij de eerste. Toen was ik zo misselijk, die geurtjes... pff.. en nu, niks. Moe en een beetje zere borsten, maar dat is t dan ook wel. Jack (15 maanden) had een gesprek opgevangen tussen m'n vriend en mij, nu roept hij steeds: mama baby... Bijna iedereen weet het al in onze omgeving. Iedereen is net zo verrast als wij, maar ook enorm blij! Nog 3 weekjes en dan weten we hoeveel er in mijn buik groeien en of alles goed is! Als ik op de hond let dan is het oké, die is niet uit m'n buurt weg te krijgen.