pijn in de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    elke ochtend als ik wakker word de laatste dagen heb ik pijn in mijn buik ik loop dan echt ff krom daarna gaat het wel weer herkent iemand dit is dat ook een soort bandenpijn ik hoor graag jullie reactie's

    liefs diane
     
  2. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    oh ja de pijn zit echt links en recht en in het midden onder in mijn buik
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    klinkt bij mij al banden pijn.
    Misschien dat je te snel opstaat, en in combi met een volleblaas dat je banden meer zeer gaan doen.
    Als je het niet vertrouwd kan je altijd je vk even bellen
     
  4. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    of voor de zekerheid even een plasje naar de ha brengen. Dan kun je blaasontsteking uitsluiten. Klinkt mij ook als bandenpijn.
     
  5. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Klinkt inderdaad als bandenpijn....
     
  6. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Heb ik ook gehad in het begin van mijn zwangerschap. Als ik dan bv op de bank had gelegen moest ik mezelf helemaal opkrikken om te gaan staan. Erg pijnlijk.
     
  7. mammieloves

    mammieloves Actief lid

    8 aug 2007
    205
    0
    0
    hoe is het mogelijk dat je bandenpijn hebt als je pas zwanger bent? want volgens mij heb ik dat ook? heb precies de pijn die diane omschrijft en ben nog maar net zwanger!
     
  8. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb het ook wel ooit, niet iedere morgen.
    Ik heb het ook als ik wakker word en uit bed kom en heeeeel erg moet plassen, dan doet het ook "pijn".
    Maar ook als ik te vlug uit bed kom, dus te wild me eigen omdraai of zo.
    Waarschijnlijk idd gewoon je banden.
     
  9. Juff

    Juff Actief lid

    14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Ik heb bijna de hele dag door menstruatiepijnen. Ik ben nog nooit eerder zwanger geweest dus weet niet of het er bij hoort. Ik vind het eerlijk gezegt nogal vreemd. Het lijkt net alsof je ongesteld bent zonder bloed en met positieve testen. Heb deze vraag aan de vk gesteld en zij zegt: of groeien van de baarmoeder of alsnog een naderende menstruatie. Zijn er meer dames die dit hebben?

    Xx Juff
     
  10. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi juff
    Heb ik ook gehad, bij alle drie. Het is inderdaad je baarmoeder die aan het groeien is. Het voelt eng maar is echt normaal.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Groetjes engel25
     
  11. Juff

    Juff Actief lid

    14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    @ Engel25: Fijn om te horen dat jij het ook hebt gehad en dat het niks ergs hoeft te betekenen. Ben er onzeker door, vooral omdat ik verder bijna geen symptomen heb (behalve die enorme grote blauwe plekken die mijn borsten heten).
     
  12. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hahahaha ja inderdaad, daar begon het bij mij ook mee, toen werd ik misselijk vanaf ongeveer 7 weken...
     
  13. sterre1973

    10 aug 2007
    46
    0
    0
    Ik heb dit sinds 2 weken ook. Sommige dagen wel andere weer niet, alsof ik me buik moet dragen. Vervelend gevoel!
     
  14. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    in het begin had ik het wat meer als nu.
    heb vandaag al de hele dag pijnlijke liezen, zo een beurs gevoel, als ik opsta moet ik eerst ff opgang komen dan gaat het wel weer.
    maar ja het hoort er bij , ik heb zo van goed teken dan groeid het goed van binnen
     
  15. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D herken het helemaal...vooral na inspanning heb ik er "last"van steekjes en gedoe. Is inderdaad bandenpijn en groeipijn volgens de VK.

    Schrok er in het begin wel van hoor...pff dacht direct oh nee pijn das foute boel. Maar ja ben wel gerust gesteld. Als ik ff rust neem en rustig aan doe dan gaat het namelijk snel weer weg...

    groetjes,
    Mili
     

Deel Deze Pagina