Uitgezaaide melanoomkanker bij man

Discussion in 'De lounge' started by Feilo09, Dec 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    #1 Feilo09, Dec 21, 2014
    Last edited: Dec 21, 2014
    Lieve meiden,

Inmiddels ben ik ruim 5 jaar actief op dit forum, en heb hier veel aan gehad. Qua vragen over de zwangerschap, bevalling en babytijd heb ik enorm veel aan jullie input gehac.

Helaas leven wij op dit moment in een complete nachtmerrie. Mijn man heeft uitgezaaide melanoomkanker, en de kans dat hij beter wordt is klein. We hebben twee kleine meisjes van bijna 2 en 4 jaar..

Er zijn meerdere topics geopens waarop ik heb gereageerd; zoals over mijn lijk, wat wens jij voor het nieuwe jaar, etc..
    Mijn woorden, mijn angst, mijn verdriet worden hierin compleet genegeerd. Niemand die hierop reageert.

Ik had altijd het idee dat dit een forum was waarvoor de meiden voor elkaar klaar stonden, maar dat had ik blijkbaar mis..

Begrijp mij niet verkeerd, ik merk heus wel dat jullie voor elkaar klaar staan bij andere onderwerpen (help mijn man gaat vreemd, is mijn kind hoogbegaafd, over mijn lijk).

Maar als er iemand is, zoals ik, waarvan de toekomst daadwerkelijk erg onzeker is, met twee kleine meisjes van 4 en 1, waarvan hun vader ze misschrin wel niet op ziet groeien, dan is dit blijkbaar niet 'erg' genoeg en bloeden de topics waarop ik heb gereageerd dood..

Daarom neem ik nu afstand van dit forum.

Update: ik ben misschien zelf niet zo handig geweest om geen nieuw topic te openen, en was mijn reactie iets te emotioneel. Sorry daarvoor.

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Jeetje meis wat erg !
    Ik lees niet alles door en sommige topics kom ik niet (over mijn lijk oa)
    Wat een vreselijke nachtmerrie!
    Wat jammer dat je je genegeerd voelt, ik wil je heeeeelveel sterkte wensen :(

3. mumija

mumija Niet meer actief

O jee, wat vreselijk naar! Heel veel sterkte voor de toekomst!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je reacties nooit eerder gelezen heb, over de ziekte van je man...
    Misschien als je er zelf een topic over geopend had, dat je veel meer reacties had gekregen. In een topic lees ik ook vaak niet alle reacties van anderen.

Veel sterkte en kracht!!

4. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Als eerste wil ik zeggen dat ik het erg naar voor jou en je kinderen vind. Dit is echt iets verschrikkelijks en ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

Ik start ook vaak topics met vragen en daar wordt ook niet altijd op gereageerd, het ligt ook aan het tijdstip waarop je een vraag plaatst. Ik vind het persoonlijk nogal wat om daarom maar je account te verwijderen en daaruit de concluderen dat men jouw 'probleem' niet erg genoeg vind, ik denk namelijk dat het daar helemaal niets mee te maken heeft. Misschien zitten er hier maar een beperkt aantal vrouwen die hier ervaring mee hebben.. Ik heb geen idee.

Nogmaals wens ik jou en je gezin heel veel sterkte en wie weet roept dit nog reacties van dames op die in hetzelfde schuitje zitten/gezeten hebben.

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Wat een nachtmerrie meis.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    knuf

6. mumija

mumija Niet meer actief

Je ziet; nu je zelf een topic start, krijg je al wel snel reacties. Ik denk dat je het verkeerd ziet (wat ik ook wel weer kan begrijpen) en dat je zeker niet genegeerd wordt!

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,824
    3,611
    113
    Ik heb jouw topics en reacties nooit opgemerkt, maar ik vermijd dan ook de al te pijnlijke topics. Ik lees en schrijf op ZP als tijdverdrijf en en van dit soort onderwerpen word ik altijd erg naar. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat een vreselijke situatie.

8. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    Heel veel sterkte met deze verschrikkelijke nachtmerrie.

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

Pfff wat een nachtmerrie.... Hier zojn geen woorden voor...

Heel veel sterkte!

10. Thunder

Thunder Bekend lid

Apr 30, 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat t komt omdat je het blijkbaar tussendoor in een topic dat ergens anders over gaat vertelt en er niet zelf een topic over opent.

heel veel sterkte!!!

11. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Bedankt lieve meiden,

Nu komt het net over alsof ik aandacht wil, en dat is echt niet de gedachte achter mijn topic hoor.

Maar ik voel me soms idd erg alleen in mijn gedachtegang.

Ik begrijp ook wel dat er zoveel andere topics en gebeurtenissen zijn waar men op reageert die ook super schrijnend zijn, ik ben ook niet blind. Dat begrijp ik heel goed.

En natuurlijk snap ik dat je het ene niet met het andere kunt vergelijken.

Liefs van mij

12. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

May 21, 2013
    5,119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ach meis wat verschrikkelijk. Ik heb niet eerder iets van je gelezen en soms worden topics met veel reacties ook niet helemaal doorgelezen. Misschien wordt op die manier jouw verhaal gemist. Ik wens je heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Ook voor je gezin.

13. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik denk dat jullie gelijk hebben en ik misschien te voorbarig ben geweest met mijn conclusie, mijn excuses daarvoor.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. X

14. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Wat een verhaal!
    Maar ik denk niet dat je met opzet genegeerd bent.
    Vaak lees ik ook niet het hele topic door, wegens het simpele feit dat ik daar anders een dagtaak aan heb.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!

15. marisa78

marisa78 Actief lid

Aug 15, 2010
    234
    18
    18
    Verschrikkelijk melanoomkanker!!...
    Eerlijk gezegd heb ik je stukje gelezen in het topic wat wens je voor het nieuwe jaar, ik wou je quoten en heel veel sterkte wensen...maar heel eerlijk wist ik niet goed hoe erop te reageren verder, ik heb dit van heel dichtbij meegemaakt.
    Ben er nog kapot van ...
    Ik hoop dat jullie goed geinformeerd worden!!
    Wij hebben het meeste gehad aan het Antoni van leeuwenhoek...onze ervaring is dat je alleen daar op de juiste plek bent qua behandeling.
    Lieve groet, en heel veel succes en sterkte!!

16. soeee

soeee Niet meer actief

Lieve Feilo,

Ik ken je verder niet, maar wil toch even op je bericht reageren. Ik vind het heel erg voor jou en je gezin en wil jullie heel veel sterkte wensen. Wat een nachtmerrie voor jullie. Ik kan me dan ook wel indenken dat je je hier wel alleen in voelt. Zoals je nu merkt zijn er echt wel dames die naar jou willen luisteren. Zoals eerder genoemd openen denk ik best veel mensen die topics niet omdat het verdrietige onderwerpen zijn en ZP vooral voor leuke dingen wordt gebruikt, althans door mij. Hierdoor lijkt het misschien wel alsof jullie situatie niet telt, niet erg genoeg is. Maar dit is echt niet zo. Ik hoop dat je toch besluit te blijven en misschien hier je gevoelens wel goed kunt delen. Als je een luisterend oor nodig hebt, wil ik naar je luisteren.

Nogmaals heel veel sterkte :)

17. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Bedankt marisa, we staan daar nu ook onder behandeling. Idd een fantastich ziekenhuis met een hoog menselijkheidsfactor.

Ik kan het met ook heel goed voorstellen dat mensen niet goed weten hoe ze moeten reageren, want wat moetje ook zeggen?

Wat mij onder andere stak was dat zoveel mensen reageerden op over mijn lijk, en wij in een soortgelijke situatie zitten, en niemand daarop reageert, terijl het topic door zoveel mensen gelezen wordt.

Maar misschien ben ik ook wat kort door de bocht, en leest niet iedereen alle verhalen.

Dus nogmaals sorry voor mijn rigoreuze reactie.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Lieve Feilo09, wat een vreselijk nieuws. Ik kan me voorstellen dat jullie nu echt in een nachtmerrie leven, tussen hoop en vrees. Jouw berichtjes zijn me nog niet eerder opgevallen, maar de topics die jij noemt heb ik dan ook niet gelezen. En ik denk dat dat voor meer meiden geldt. Je kunt nu eenmaal niet alles lezen en je kunt nu eenmaal niet op iedereen reageren.

In een 'algemeen' topic vallen de berichtjes over jouw verdriet en angst misschien niet zo op - hoe erg dat ook voelt voor jou. Maar je ziet het: nu je zelf een topic hebt geopend over jouw situatie, stromen de reacties binnen! Trek het je niet persoonlijk aan, natuurlijk wordt jij niet bewust genegeerd.

Meis, ik wens je veel sterkte, kracht en wijsheid toe voor de moeilijke periode die komen gaat. Denk er nog eens over na of je echt wel wilt stoppen met dit forum. Wellicht is het juist fijn om een plek te hebben waar je jouw verhaal kwijt kunt en wellicht biedt het forum juist een welkome afleiding voor je. ;)

19. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Sterkte meis, wat een vreselijke tijd ga je door.
    Ik hoop en wens dat jullie mooie dagen als gezin mogen meemaken in deze kerstperiode.
    Het zal zwaar zijn maar jullie zijn het waard.

20. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Oh jeetje.. Ik voel me nu echt een sensatiezoeker..
    Dat is nooit mijn insteek van dit topic geweest.
    Ik was emotioneel en voelde me alleen en trok te snel mijn conclusies.
    Bedankt lieve meiden voor jullie reacties, die doen me erg goed.

En ik neem dan ook terug wat ik gezegd heb over het opheffen van mijn account.

Share This Page