14 dagen na eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door laika1010, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    #1 laika1010, 14 jan 2016
    Laatst bewerkt: 14 jan 2016
    Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier op deze forum,maar heb een vraag.
    Ik heb 31 dec me eisprong gehad een smiley op de clear blue test.
    Maar nog steeds negatieve testen.
    Heb er nu al 4 gedaan want ze zeggen dat je met die van kV 2 voor 5 euro toch wel vroeg kan testen.
    Wie testte er ook pas later positief?
    Heb weinig symptomen behalve lage rugpijn en rommelende darmen.

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hoi!!!

Als je een smiley heb op je ovulatie test springt je ei doorgaans pas 24-48 uur later, ik zou nog even wachten met testen tot zaterdag of zondag, wanneer is je nod?

xoxo

3. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    #3 laika1010, 14 jan 2016
    Laatst bewerkt: 14 jan 2016
    Wat fijn zo snel al een antwoord,

Bij mij is het echt gek,heb me eisprong altijd rond dag 17 en dan 18 dagen later begint me menstruatie altijd.heb een cyclus van 35 dagen.

Maar heb vorige maand naar huisarts gebeld om te vragen of ik dan pas mocht testen na die 35 dagen,maar zij zei me dat je vaak 14 dagen na eisprong wel positief moet testen als je zwanger bent.

Dus nu denk ik ik zal wel niet meer positief gaan testen nu omdat ik nu op dag 14 zit en niet eens een heel licht streepje heb op de test witter kan niet.

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vind je titel beetje verwarrend.. heb je al een positieve zw test gehad? want dat haal ik namelijk wel uit de titel... meer dan afwachten kun je nu niet denk ik..

5. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oeps sorry nee ☺️ heb hem al aangepast,nee zit nu op 14 dagen na positieve ovulatie test en me testen blijven negatief nu wilde ik weten of misschien nog hoop zou zijn dat deze positief wordt.

En me onderwerp was helemaal verkeerd,sorry.

Paar jaar geleden ben ik hier wel ook op deze forum geweest heb 8 jaar in het ziekenhuis gelopen maar nu konden ze niks meer voor ons betekenen heb heel veel icsi pogingen achter de rug.

Nu is onze hoop nog de ovulatie test want het blijft een groot wonder he.31 dec wel een smiley op de test.
    Maar wachten duurt zo lang en dacht na 14 dagen moet je toch een licht streepje zien.
    Lees zoveel reacties van meiden die rond 12 dagen na eisprong positief testen,hahaha..

6. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Ik had bij mijn zwangerachap het zelfde. Ook een cyclus van +\- 35 dagen en teste bij 14 en16 dagen na ei sprong negatief. Dacht dus ook dat ik niet zwanger was. Maar een week na mijn NOD toch nogmaals getest en toen kreeg ik een heel licht streepje. Warschijnlijk was mijn ei toch later geweest. Bij 6 weken zwanger had ik pas een echte knaller van een test. Dus wie weet?!

7. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oké,want heb wel via clear blue ovulatie test 31 december een smiley gekregen .En dan kom je eisprong toch eraan,hahaha .
    Ik heb nog steeds een sprankje hoop maar lees steeds meer dat op 12 dpo het meeste positief wordt getest.

8. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Of misschien een hele late innestelling kan dit ook???hihihi we hopen het maar....

9. PP86

PP86 Lid

12 jan 2016
    6
    0
    0
    Ik denk dat je pas op dag 12dpo zit, dus de kans is misschien niet heel groot, maar er is nog wel hoop hoor. Er zijn er ook nog genoeg die pas later dan 12dpo positief testen.

10. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Sorry maar hoe kan dat dag 12dpo hihihi ik hoop het natuurlijk ook dan heb ik nog kans misschien maar van de 31ste tot nu is toch 14dpo ☺️

11. PP86

PP86 Lid

12 jan 2016
    6
    0
    0
    Ik heb zelf nooit ovulatietesten gedaan, maar volgens mij is het zo dat als die positief test, dat je dan 2-3 dagen later ovuleert. Dus dan zou dat pas 2 of zelfs 3 januari geweest zijn.

12. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Oké nou dat zou mooi zijn☺️ al zeg me gevoel dat het waarschijnlijk niet zo is.

Dacht echt dat ik vanaf de 31ste moest tellen ☺️

Heb wel erge lage rugpijn en rommelende darmen en verder echt nergens last van.

En je lichaam kan je zo in de Maling nemen,enige wat je kan doen is afwachten,pffff hahaha

13. Ballon

Ballon Niet meer actief

De ovulatietest zegt niet wanneer je ei springt, maar meet de piek in het LH hormoon wat nodig is om het wi te laten springen. Na een positieve test, duurt het nog 24-48 u voordat hij springt. ( even van 48u uitgaande, zit je dus nu pas op dag 12)
    Daarnaast moet het bevruchte eitje zich ook nog gaan nestelen, bij de een gaat dit snel, bij de ander is hij wat langer onderweg om een geschikt plekje te vinden in de baarmoeder. Ik zou om de dag testen, mocht je zwanger zijn, dan verdubbeld het hormoon elke 48u. Hopelijk heb je ergrns deze of volgende week een positieve test in handen!
    Je moet je niet vast houden aan 14 dgn na de ovulatietest... De dokter bedoelde 14 dagen na de sprong ( en dan nog kun je door een late innesteling pas later positief testen )
    Succes ermee meid! Duim voor je!

14. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Lief dankjewellllll!!!!!doe morgenochtend gewoon weer een Kruidvat test en dan hopen op een mooi klein licht streepje ☺️

Dacht echt vanaf de 31ste nou ben gelijk weer wat slimmer geworden hahaha dankjulliewel

Wordt flink duimen....

😘

Deel Deze Pagina