wipstoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door caroline16, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

mij is verteld daar de kraamhulp dat een pasgeboren baby niet meer dan 2 uur in een wipstoel mag zitten..

Soraya vind de wipstoel helemaal geweldig, en de box vind ze (nog) niks aan.

Hoelang mag ze nu in de wipstoel, en is het erg als ze er langer in zit?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.467
    113
    Dat geldt nog steeds, dat is gewoon geen natuurlijke houding. Net zoals ze niet zo lang in de maxi cosi mogen. Het is heus niet erg als ze eens een keertje iets langer erin zitten, maar persoonlijk vind ik 2 uur op een dag al erg lang!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Daar heb ik nooit opgelet. Ik heb mn ventje ook wel eens voor de tv gezet in zn wipstoel. Hetzelfde met de maxi cosi. Daar mogen ze ook maar 2 uur in. Maar als wij lang gereden hadden en hij sliep, dan lieten we hem lekker slapen hoor! En hij heeft er niets aan over gehouden.

4. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    je kan de meeste wippertjes gewoon in ligstand zetten, dan maakt het toch niks uit hoelang je kindje erin zit lijkt mij.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Als de wipper in ligstand kan kan het heus wel iets langer hoor! Maar je bedoelt waarschijnlijk 2 uur verspreidt over de dag of achter elkaar? Verspreidt is sowieso veel minder erg

Deel Deze Pagina