van inbakeren naar slaapzak naar armen uit de slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angelique05, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hallo,

ik heb een vraagje, in het ziekenhuis hebben ze joey altijd ingebakerd omdat hij daar rustig van werd en zichzelf niet wakker zou slaan, eenmaal thuis hebben we dit nog aangehouden, daarna zijn we overgestapt op de slaapzak, maar de mouwen nog dichtgemaakt, maar nu willen we proberen om eens 1 arm vrij te laten zeg maar;)...
    maar nu wordt hij er zo onrustig van, hij gooit zijn speen naar de andere kant van de kamer en gaat tekeer met de bedspijlen...:)...
    heeft iemand ervaring met afbouwen, joey is ondertussen 9,5 maand oud en slaapt sinds een maand of 4 in een slaapzak.
    groetjes angelique

2. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Mijn zoontje is nog niet zo heel oud (3mnd) maar hij heeft tot een paar weken geleden in de puckababy (inbakerslaapzakje) gelegen. Wij zijn slaapje voor slaapje gaan afbouwen... maar ik zie dat je zoontje al 9,5 mnd oud is dus ik weet niet hoeveel hij nog slaapt? Wat ik ook deed was sokjes om zijn handen, gelijk twee vliegen in één klap; geen koude handen en hij kon niet zo gemakkelijk zijn speentje eruit trekken...

3. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hoi hoi,
    hij slaapt nog 2x op de dag, dus beginnen met het ochtend slaapje en een sok om zijn hand doen, ik ga het gewoon weer proberen..
    heel erg bedankt voor de tip.
    Ook andere tips zijn natuurlijk van harte welkom ;)..
    groetjes angelique

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hier in een week uitgebakerd. Het kost heel veel geduld en veel heen en weer lopen, maar dan lukt het. Even doorzetten dus!

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    hier een maand denk ik. We hebben eerst alleen de middag slaap gedaan. En na een week ook de avond. Hij was wel onrustig, maar het ging best goed. Ik heb toen wel zo'n knuffel je speen bij hem in bed gelegd, kon hij die pakken als hij zijn losse speen kwijt was, Dat werkt nog steeds!

6. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hier ok slaapje voor slaapje uitgebakerd. overdg gaat t op zich redelijk. snachts gaat nog mmoeizaam. gewoon effe doorzetten denk ik.

7. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    nou heb gister zo een knuffel gekocht voor de speen, nu had hij al tot 3x toe zijn arm vrij gekregen en is gewoon zo gaan slapen, dus ben erg benieuwd of het nu dan toch eindelijk goed gaat komen.
    bedankt voor de tips.
    lieve groetjes angelique

8. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik heb roan ook altijd ingebakerd gehad (tot 6mnd) in de puckababy. Daarna ben ik overgegaan naar een slaapzak MET mouwen. En dit ging gelijk goed, ik probeer het nu nog wel eens zonder een slaapzak met mouwen, maar dat wil dus niet...

9. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    en agelique is t goed gekomen met het uitbakeren? tot nu toe valt het me reuze mee hoe het gaat met slapen. alleen die rotspeen idd, die slaat ie er telkens uit. en ede echte vaste slaap heeft ie toch wel moeite mee

Deel Deze Pagina